.

Vraag

meerdere keren per dag gebeld door wisselende 06 nummers, wat nu?

• 8 October 2021
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Badge

Ik word de hele tijd op mijn mobiel gebeld door 06 nummers die vervolgens - wanneer ik ze terugbel via een vast toestel - steevast zeggen mij helemaal niet te hebben gebeld.

Heeft iemand hiermee te maken? 

Ik blokkeer maar steeds het nr, maar het zijn steeds andere telefoonnummers!

2 reacties

Als ik dit zo lees @annettepels  dan vraag ik me af hoelang heb je dit nummer? Je zou een ander telefoonnummer kunnen aanvragen en dat kost €5,- factuurmatig of via beltegoed verrekend. Je behoudt dan je simkaart. Wanneer je dat wilt kun je dit kenbaar maken in dit topic. De medewerker, moderator zal je dan verder helpen.

Terugbellen zou ik nooit doen. Ze bellen wel terug als ze je nodig hebben en/of ik zou voicemail aanzetten als dat nog niet gedaan is. Dan kunnen ze het inspreken wanneer nodig.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Annette, 

Wat vervelend dat je steeds gebeld wordt door telefoonnummers die je niet kent!

Volgens onze gegevens heb je het telefoonnummer al een tijdje, dus het zullen geen belletjes zijn die eigenlijk voor de vorige eigenaar bestemd zijn. Geven de mensen die je vervolgens spreekt aan dat ze überhaupt niet gebeld hebben, of probeerden ze iemand anders te bereiken? Wellicht dat iemand een verkeerde doorschakeling heeft ingesteld waardoor de gesprekken onterecht bij jou terecht komen. 

Hoor het graag van je!

Groetjes,
Bas

Reageer