.

Beantwoord

Ik wil 1000 MB erbij maar dat kan niet. Wat nu?

  • 26 June 2017
  • 8 reacties
  • 176 Bekeken

Ik wil 1000 mb erbij maar ik kan alleen maar 2000 mb erbij kopen. Dat wil ik niet.
icon

Beste antwoord door Ray 26 June 2017, 21:05

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hoeveel MB heb je nu?
2000 MB
Ah je wilt dus 3000MB. Helaas biedt Simyo deze niet aan. Je kan wel 2x 500 MB bijkopen maar dat is een nogal prijzige oplossing. Simyo heeft alleen 1000, 2000 en 4000 MB als vaste bundels.
Daar was ik dus al achter gekomen. Vandaar mijn vraag grapjas 😁
Reputatie 7
Badge +6
Deze grapjas wil jou alleen maar helpen😉
Badge +7
Hoi Harleyoma-7,

Ik kan het me voorstellen dat het jammer is dat je geen internetbundel van 3000 MB kan kiezen. Helaas bieden we deze bundel niet aan :(

Zoals Ray al zegt, kun je er ook voor kiezen om MB's bij te kopen zodat je 1000 MB extra hebt. Aangezien de internetbundel van 4000 MB maar € 3,00 duurder is dan de bundel die je nu hebt, zou ik hiervoor kiezen. Dat is altijd goedkoper dan MB's bijkopen :)

Ik zie dat je hiervoor ook gekozen hebt, en je internetbundel gewijzigd hebt voor een internetbundel van 4000 MB. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray en RonH, Bedankt voor jullie hulp 🙂
Ja dat had ik al gedaan vanwege vakantie buitenland in juli, voor 1 augustus zet ik het weer terug.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Harleyoma-7,

Helemaal goed! Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij iets anders, laat het dan gerust weten. We helpen je graag verder. Ik wens je alvast een fijne vakantie!

Groetjes,
Angela

Reageer