.

Vraag

Kan ik onder de 18 zelf een abonnement afsluiten met het rekening nummer van mijn moeder?

  • 1 November 2021
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

Hallo Simyo , ik probeer een abonnement aan te schaffen, maar het wil maar niet lukken omdat ik nog geen 18 jaar ben. We hebben ook al geprobeerd om de transactie te laten gaan over de rekening van mijn moeder maar dit werkt ook niet. De app zegt steeds dat ik 18 jaar niet zijn. Hoe kan ik dit veranderen zodat ik niet 2 jaar hoef te wachten totdat ik een abonnement kan afsluiten ?


6 reacties

Reputatie 3
Badge

Je moeder moet namens jou een abonnement afsluiten.

 

Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-is-de-minimum-leeftijd-13

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Wouter.v.b.,

 

Bedankt voor je bericht! Je moet inderdaad 18+ zijn om een abonnement af te kunnen sluiten bij ons. De reden waarom de bestelling niet goedgekeurd wordt ondanks dat jij de rekening van jouw moeder gebruikt, is omdat de gegevens van jouw moeder (ook haar geboortedatum) doorgegeven moet worden aan ons. Dit houdt in dat het volledige abonnement op haar naam komt te staan. Zodra jij 18 bent, kun je het abonnement overnemen op jouw naam. Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik dat graag 😊.

 

Bedankt @Hsd voor de reactie en link van onze website!

 

Groetjes,

 

Nihad

Moet dat dan via mijn , mijn Simyo app , of via die van mijn moeder?

Reputatie 7

@Wouter.v.b. Omdat jij nog niet meerderjarig bent dient een ouder van jou of een wettelijk vertegenwoordiger de aansluiting voor jou aan te vragen.

Dit kan je moeder dan het beste gewoon via de website doen.

Oké , bedankt allemaal 👍

Reputatie 5
Badge +4

@Wouter.v.b. Geen dank! Goed dat je zulke dingen even navraagt via het forum. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag 😊.

 

Bedankt @RicoK voor het snel reageren! 

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer