.

Beantwoord

Kan ik nummerbehoud aanvragen met een bestaand abonnement?

  • 6 October 2019
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

Ik heb een Simyo-abonnement. Daarnaast heb ik een zakelijk abonnement bij een andere provider. Dit laatste abonnement komt te vervallen. Kan ik mijn zakelijk nummer over laten zetten naar mijn bestaande Simyo-abonnement, waarvan het nummer vervolgens kan komen te vervallen?
icon

Beste antwoord door Daisy 7 October 2019, 14:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ja, log in op je MijnSimyo pagina, ga naar instellingen en vervolgens simkaart. Naar beneden scrollen en zie daar de optie voor het aanvragen van nummerbehoud.
Hartelijk dank Ray, ik hoop dat het werkt. In MijnSimyo heeft men het vooral over het aanvragen van nummerbehoud tijdens het bestelproces (van een nieuw abonnement). Ik heb mijn abonnement al een aantal maanden.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Magnolia,

Je kan in je Mijn Simyo omgeving onder instellingen > simkaart onderaan de pagina nummerbehoud aanvragen. Dan word je zakelijke nummer overgezet op je Simyo simkaart en kom je huidige Simyo nummer te vervallen.

Groetjes,
Daisy
Hoi Magnolia,

Je kan in je Mijn Simyo omgeving onder instellingen > simkaart onderaan de pagina nummerbehoud aanvragen. Dan word je zakelijke nummer overgezet op je Simyo simkaart en kom je huidige Simyo nummer te vervallen.

Groetjes,
Daisy


Dat schreef ik dus ook 😉
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Ray,

Excuus, daar heb ik helemaal overheen gelezen!

Groetjes,
Daisy

Reageer