.

Beantwoord

Kan ik makkelijk overstappen van iPhone naar Android?

  • 27 August 2019
  • 5 reacties
  • 281 Bekeken

IIk wil met mijn abonnement van simyo overstappen van i-phone toestel naar een androidtelefoon met internet. Mijn ruim 3 jaar geleden gekochte i-phone wil niet meer starten nadat het op zwart gegaan is. Dus op naaar vervanging waarbij mijn voorkeur uitgaat naar Android. Vervanging door een nieuwe telefoon. Dat overstappen wil ik graag met behoud van mijn telefoonnummer, vooral om problemen te voorkomen met het inloggen bij enkele diensten b.v. banken.
icon

Beste antwoord door Bas 28 August 2019, 16:51

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een iPhone gaat normaal gesproken veel langer mee dan 3 jaar. Misschien moet je er even naar laten kijken. Verder maakt het wat Simyo betreft niet uit welke telefoon je gebruikt. Het enige is dat de simkaart die je in de iPhone gebruikt ook in de nieuwe telefoon moet passen. Als dat niet zo is dan kun je makkelijk op Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen, je houdt daarbij gewoon je bestaande nummer.
Dank je wel Scotsman. Hiermee kom ik verder.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi Wim ,

Welkom op ons forum!

Ik zie dat onze Scotsman je al van het juiste antwoord heeft voorzien. Heb je verder nog vragen?

Overigens zou ik nog wel even goed kijken of je telefoon wel echt defect is. Zo kon ik mijn iPhone niet meer opladen en dacht ik dat hij kapot was. Bleek dat er zoveel pluisjes in mijn dock connector zaten dat de kabel geen contact meer kon maken. En die werkte dus weer prima nadat ik met een speldje alle pluisjes eruit had gepeuterd. Misschien de moeite waard om nog even te checken of het niet gewoon zoiets is! ;-)

Groetjes,

Bas
Dank voor je reactie Bas. De door gesuggereerde actie heb ik gedaan direct na het op zwart gaan van S4. Ook gezogen. Helaas zonder resultaat. Na de reactie van Scotsman mobiel aangeboden bij een als "goed" bekend stande plaatselijke reperateur. Reactie: Toestel is van 2015, januari, dus ou, S4 staat bekend om de klacht en we nemen ze niet meer in reparatie. Second opinie kwam tot zelfde conclusie. Samsung Galaxy A20 is besteld. Vriendelijke groet
Reputatie 6
Badge +6
Hoi Wim,

Ik wist niet dat je een iPhone 4s had. Dat model is inmiddels alweer acht jaar oud, dus dan mag een nieuw toestel ook wel een keer!

Heel veel plezier met je Samsung!

Groeten,

Bas

Reageer