.

Beantwoord

Kan ik beter een prepaid aansluiting of een sim only aansluiting aanschaffen?

  • 10 February 2020
  • 5 reacties
  • 359 Bekeken

Hallo,

Ik heb een Sim only abonnement van Simyo waar ik zeer tevreden over ben. Nu heb ik een tweede smartphone erbij als extra telefoon mocht de eerste kapot gaan en met deze extra telefoon wil ik wel gewoon kunnen bellen en internetten maar niet zo veel als mijn eerste telefoon. Is het beter om een goedkoop Sim only abonnement af te sluiten of een prepaid met internet? en omdat ik al een Sim only abonnement van Simyo heb krijg ik dan ook korting bij het afsluiten van een 2e abonnement? 

Met vriendelijke groet,

 

Michiel Bekius

icon

Beste antwoord door Groentjuh 10 February 2020, 15:56

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Denk dat je eerst voor jezelf moet nagaan hoe vaak ga ik bellen/internetten met deze tweede aansluiting.
Naar aanleiding van deze uitkomst kun je kijken wat voor jou voordeliger is prepaid of simonly.

Reputatie 7
Badge +9

Voor bellen (100min/sms) en internet (1000MB) kom je bij sim-only uit op 10 euro/maand (jaarabonnement) voor de eerste 9 maanden (mogelijk kan het daarna goedkoper; als de tarieven niet wijzigen 8 euro/maand en hiervoor moet je verlengen met 1 jaar).

Voor prepaid betaal je al 5 euro/maand als je een 150 MB databundel actief wil houden. Voor 7,50 euro/maand heb je 500MB en voor 10 euro/maand heb je 1000MB. Hier heb je geen belminuten/SMSje voor, die bedragen zijn alleen voor de prepaid databundels.

De echte vraag is hoeveel denk je te gaan bellen/SMSen/internetten.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Michiel1,

 

Leuk dat je een tweede aansluiting overweegt, ik heb nog een dingetje toe te voegen aan de verhalen van Groentjuh en Ron H:

Als je de vriendendeal link gebruikt van je huidige aansluiting ontvang je op beide aansluitingen €5 korting bij het aanschaffen van een prepaid aansluiting (€5 extra beltegoed op de prepaid aansluiting) en €10 korting bij een sim only aansluiting. 

 

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag!

 

Thanks Groentjuh en Ron H!

 

Groetjes,

Daisy

Hi allemaal,

Allereerst wil ik Groentjuh, Ron H! en Daisy bedanken voor hun snelle reactie. Fijn dat jullie mij hiermee geholpen hebben. Ik heb nu een aardig beeld van wat ik wil en ga doen.

Nogmaals dank.

 

Vriendelijke groet,

Michiel:relaxed:

Reputatie 7
Badge +6

He Michiel1,

 

Fijn dat we je hebben kunnen helpen! Mocht je nog ergens tegen aanlopen, helpen we je graag verder! :)

 

Groetjes,

Daisy

Reageer