.

Beantwoord

Kan ik 0909 nummers bellen?

  • 17 January 2020
  • 8 reacties
  • 687 Bekeken

Ik heb een rekening ingestuurd naar Radio538, maar nu blijkt dat ik geen 0909 nr kan bellen! Hoe moet ik ze dan bellen, wanneer ik mijn naam hoor, ik heb maar 15min. de tijd om terug te bellen en zit voor mijn werk veel in de auto? Help!!!

icon

Beste antwoord door Groentjuh 17 January 2020, 08:46

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoe moet ik ze dan bellen, wanneer ik mijn naam hoor, ik heb maar 15min. de tijd om terug te bellen en zit voor mijn werk veel in de auto? Help!!!

Je kunt ze niet bellen met een Simyo aansluiting. Het bellen van 0909-nummer is een dienst, die Simyo niet aanbiedt.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Auwie74,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Wat Groentjuh aangeeft, klopt inderdaad. Het is bij Simyo niet mogelijk 0909 nummers te bellen om hoge telefoonrekeningen te voorkomen. Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Dat is voor mij dan ook reden om per eerstvolgende mogelijkheid over te stappen op een andere provider !!!

Ik vindt het ronduit schandalig dat Simyo meent dit zomaar voor al hun klanten eenzijdig te mogen bepalen !!!

Ik heb nu na 1 maand klant te zijn al enorme spijt dat ik ben overgestapt naar Simyo !!!

Reputatie 7
Badge +7

En andere mensen vinden deze extra bescherming heel prettig.

Reputatie 7

@Compee Ik begrijp je reactie volledig! Echter, vergeet niet, zoals @wimj12 aangeeft, dat door schade en schande wijs geworden, dit bij Simyo is uitgeschakeld juist om de gebruikers te beschermen. Want, bijvoorbeeld het sms’en naar dergelijke nummers, je betaalt voor het versturen van jouw enkele sms’je het Simyo tarief, máár hierna volgen in de regel wel meerdere sms’jes terug a EUR xx pér sms’je. En die kosten kunnen serieus oplopen! Om deze reden heeft Simyo al deze nummers uitgeschakeld.

Wél vind ik, dat Simyo een opt-in zou moeten toepassen, zoals bellen naar het buitenland.

@Amy @Roeqajja Ik meen dat dit al eens eerder ter sprake kwam. Staat dit (nog) op de Wall-of-change?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Compee,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je wilt overstappen! Zoals @wimj12 en @RicoK al aangeven doen wij dit inderdaad om onze klanten te beschermen zodat je niet voor verassingen komt te staan. Bedankt voor jullie reactie heren 😊! 

Mocht je deze optie wel ingeschakeld willen hebben zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat dit wordt geregeld door onze technische dienst. 

@RicoK Dit staat inderdaad op de Wall of Change. Goed dat je het weer even onder de aandacht brengt! 

Groetjes,
Amy

Hoi @Compee,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je wilt overstappen! Zoals @wimj12 en @RicoK al aangeven doen wij dit inderdaad om onze klanten te beschermen zodat je niet voor verassingen komt te staan. Bedankt voor jullie reactie heren 😊! 

Mocht je deze optie wel ingeschakeld willen hebben zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat dit wordt geregeld door onze technische dienst. 

@RicoK Dit staat inderdaad op de Wall of Change. Goed dat je het weer even onder de aandacht brengt! 

Groetjes,
Amy

Hi Amy,

 

Ik wil dit graag voor mijn prepaidnummer ingeschakeld hebben, zou je dat voor mij kunnen regelen zodat ik vanaf mijn prepaid aansluiting ook 0909 nummers kan bellen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @J013,

Bedankt voor je bericht. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, ik maak het dan graag voor je in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer