.

Vraag

Is mijn prepaid al afgesloten?

  • 9 August 2022
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Goede middag.

Op 7 augustus kreeg ik per mail bericht dat mij telefoon over 15 dagen wordt afgesloten wanneer ik niet binnen deze periode een gesprek voer. Heb dit meteen geprobeerd. Hoor op bandje dat het nummer is verwijderd om administratieve redenen. rara?

Graag hoor ik.

vriendelijk groetend, Antje. nr. 06 XXXXXXXX

 

vriendelijk groetend

Anrje 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Antje1947,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist je 06-nummer verwijderd uit het bericht. Het is namelijk niet handig om je 06-nummer op een publiekelijke forum te plaatsen😊!

De reden waarom je deze mail hebt ontvangen is omdat je jouw simkaart bijna een half jaar niet hebt gebruikt. Het beltegoed op je prepaid simkaart is onbeperkt geldig zolang je simkaart actief is. Je simkaart houd je actief door minimaal één keer per half jaar tenminste één uitgaand gesprek te voeren, één sms te versturen, verbinding te maken met mobiel internet, een internetbundel te kopen of je beltegoed op te waarderen.

Ik even gekeken op je aansluiting en ik zie dat er op dit moment geen beltegoed op staat. Als je opwaardeert via je Mijn Simyo dan is je aansluiting weer actief (dit word weer verlengd met zes maanden). Uiteraard kan je daarna ook weer bellen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag! 
 

Groetjes,
Amy

Reageer