.

Beantwoord

Internetkoppelingen kwijt. Hoe kan dat ?

  • 19 January 2021
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Badge

Kan geen kpnwebmail meer krijgen via internet van mijn wifi ! Heeft u mijn aansluiting veranderd ?! 

icon

Beste antwoord door RicoK 19 January 2021, 11:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7

@theo van stiphout Omdat dit een openbaar forum is, is het hoogst onverstandig om persoonlijke informatie hier te delen. Je kunt tot een bepaalde tijd na plaatsing van een post deze nog bewerken. Ik wil je verzoeken dan even je e-mail adres te verwijderen.

Daarnaast, ik begrijp je vraag/probleem niet. Simyo is een mobiele telefonie provider. Deze heeft niets van doen met internet- en WiFi-aansluitingen/-netwerken.

Hallo, @theo van stiphout 

 

Als mede klant help ik u graag op weg. Het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens te plaatsen op het forum, dit geldt ook voor email adressen. Een Simyo medewerker zal dit spoedig verwijderen. Dit is ter bescherming van uw persoonlijke gevevens.

 

Simyo heeft verder niks te maken met KPN webmail en uw Wifi thuis.  U kunt hiervoor het beste uw internet provider benaderen, ik vermoed dus KPN. Zij zijn te bereiken op het gratis klantenservice nummer 0800-0402. 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Theo,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Zoals al eerder benoemd werd is niet handig om persoonlijke gegevens te delen, ik heb deze daarom ook verwijderd. 

 

Ik denk dat u bedoeld dat de wifi niet meer werkt? Daarvoor kun je het beste contact op nemen met KPN. Mocht je bedoelen dat je op je toestel geen internet meer ontvangt kan dat kloppen, die optie staat uit in Mijn Simyo. Mocht je geen wifiverbinding meer krijgen op je toestel raad ik je aan even te googlen hoe je dit weer in orde maakt. Wij kunnen namelijk niet zien welk toestel je hebt en wat er moet gebeuren. Mocht je nog iets anders bedoelen horen we het graag!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer