.

Beantwoord

Ik wil overstappen van Prepaid naar Sim Only. Kan ik een aanbieding krijgen?

  • 28 August 2019
  • 5 reacties
  • 366 Bekeken

Badge
Ik las bij de reviews dat verschillende mensen aanbiedingen haddengekregenenzelfs gratis internet bundel! Ik ben al jaren klant met twee nummers, maarnooit een aanbieding gekregen. Moet je simonly klant daar voor zijn? Ik wil over van prepaidnasr simonly, maar er zijneen hoop andere providersgoedkoper, dus als simyo mij eenaanbieding zou geven blijf ik!
icon

Beste antwoord door Sarah 29 August 2019, 10:22

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij sim only zitten inderdaad wel wat meer acties dan bij prepaid. Daar heb je inderdaad bijvoorbeeld "Simyaardag" met gratis 1000MB. En soms zijn er ook aanbiedingen om bijvoorbeeld met 1 jaar te verlengen. Bij prepaid zit dit niet, hoewel ook daar wel naar gekeken wordt.

Een moderator (= medewerker van Simyo) gaat ongetwijfeld kijken of en zo ja wat ze kunnen doen met jouw vraag.

Als forum expert (= behulpzame klant ) kan ik mij indenken dat Simyo het beste aanbod zouden kunnen doen, als je weten naar welke sim-only je eventueel nog zou willen overstappen. Veel belminuten/SMSjes of juist veel data of misschien goedkoop en weinig van beiden?
Badge
Veel bellen doe ik niet, alleen in de zomer, maar ik heb tijden, vooral als ik in Spanje ben, dat ik meer data wil hebben en dan het pakket later weer verlagen naar minder internet. Aleens eerder aangekaart. veel tijden heb ik genoeg aan mijn prepaid en af en toe een pakketje data, masr een aantal maanden wil ik meer internet. Ben nooit overstapt vanwege het gedoe van simonly terug naar prepaid bijjullie, waardeloos!
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Martje09!

Leuk dat je al zo lang klant bent bij Simyo! Ik snap dat je graag een mooie aanbieding wilt hebben. Zoals Groentjuh al aangaf, kunnen we niet veel voor je betekenen met een Prepaid aansluiting. Als je niet zo vaak belt, is het misschien zonde om een abonnement te hebben. Om technische redenen is het helaas inderdaad minder makkelijk om terug te gaan naar Sim Only.

Wil je toch wel overstappen naar Sim Only? Laat het ons weten, dan kijken wij wat we voor je kunnen doen. :)

En Groentjuh, bedankt voor je duidelijke uitleg!

Groetjes,
Sarah
Badge
Zoals ik al in het begin aangaf, wil ik overgaan na een simonly abbo bij Simyo, als ik een leuk aanbieding kan krijgen, om voor een betere prijs meer internet te kunnen gebruiken. Indien niet dan kijk ik verder rond. Ik zou graag willen blijven, want ik heb over de jaren weinig problemen gehad met mijn aansluiting en ook tevreden met de klantenservice, maar zoals jullie ook aangaven, ik bel weinig, maar wil wel meer internet en daar is moeilijk een simonly voor te vinden. Als ik een goede aanbieding kan krijgen, kan ik de minuten die ik niet ga gebruiken in bepaalde maanden makkelijker accepteren, dus hoe kan ik een goede aanbieding krijgen?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Martje09,

Check! Ik heb je een privébericht gestuurd wat betreft Sim Only. Zullen we het gesprek daar verder voeren? :)

Groetjes,
Niels

Reageer