.

Beantwoord

Ik mag niet naar jullie overstappen van mijn huidige provider. Hoe kan dat?

  • 18 September 2019
  • 9 reacties
  • 440 Bekeken

Best Simyo team,
Het verbaast mij niet dat Simpel 'simpel' doet. Ik heb zelf geprobeerd mijn abonnement op te zeggen omdat mijn telefoon defect was geraakt. Zij hebben geantwoord dat zij mijn bericht hadden ontvangen en vervolgens heb ik niets meer gehoord. Ik was blij dat jullie het abonnement konden afzeggen. Wat wordt bedoeld met: reden vraagt om uitleg door je vorige provider.
Maar ik wil gewoon mijn oude nummer terug, omdat dat bij mijn contacten bekend is en ook makkelijk te herinneren.
george bookelman
icon

Beste antwoord door Bas 18 September 2019, 16:25

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hoi George,

Welkom op ons forum!

Jammer dat het bij Simpel niet helemaal lekker gaat. Gelukkig delen we alleen de eerste drie letters van onze naam met die toko 😉

Even voor de goede orde... Is het te behouden nummer nog wel actief of is het al opgezegd? Want een nummer moet wel actief zijn om overgezet te kunnen worden.

Je moet in ieder geval even contact opnemen met Simpel, want zij weten waarom de aanvraag niet is goedgekeurd.

Kun je me laten weten wat daaruit komt? Misschien is het handig om dat even in een privébericht te sturen 😊

Groetjes,
Bas
Beste Bas,
Het nummer is nog actief. Ik heb het zojuist gebeld en kreeg een voicemailverzoek. Ik ga weer proberen contact te krijgen met Simpel.
bedanmkt,
george
Reputatie 6
Badge +6
Hoi George,

Fijn dat het nummer wel gewoon actief is want anders dan konden wij ook niets voor je doen.

Stuur me maar een privébericht als je contact hebt gehad met Simpel, dan gaan we dit zo snel mogelijk fixen voor je!

Kan ik je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen?

Groetjes,
Bas
Zojuist kreeg ik de volgende reactie van Simpel:
Bedankt voor het doorgeven. Ik zie dat er een beëindiging instaat, waardoor het nummer niet meegenomen kan worden. De nieuwe provider kan het verzoek tot nummerbehoud opnieuw bij ons indienen. Groet, Jim.
Beste Bas,
Dit is het enige dat ik je vraag. Alvast bedankt.

groet
george
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gewibo,

Duidelijk! Er moet dus opnieuw een verzoek worden ingediend voor nummerbehoud. Ik begrijp van Bas dat je hem nog geen privébericht hebt gestuurd. Je kunt je privébericht ook naar mij sturen, als je wil. Wil je daar ook je klantnummer in vermelden van Simpel? Dan dien ik een nieuw verzoek voor je in.

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Wat bedoelen jullie met een privébericht. Waar doe ik dat? Mijn klantnummer is xxxxx.

Groet,
George
Hoi @gewibo

Een pb stuur je door...

Klik op de gebruikersnaam van Jihane en daarna op stuur bericht.

Deze pagina
Reputatie 6
Badge +6
Hoi gewibo,

Kom je eruit met het sturen van een privébericht? Heb zelf in ieder geval nog niets van je ontvangen...

Ik zou je in ieder geval willen adviseren om hier geen persoonlijke gegevens zoals een klantnummer of telefoonnummer te delen. Heb je laatste reactie dan ook even aangepast 😉

@Friesian dank weer voor de hulp! 😊

Groetjes,
Bas

Reageer