.

Beantwoord

Ik kan niet meer gebeld worden, terwijl ik zelf wel kan bellen. Hoe kan dat?

  • 20 June 2017
  • 4 reacties
  • 747 Bekeken

Badge
Hoi Simyo!

Sinds kort kan ik niet meer op mijn mobiele nummer gebeld worden. Dit gebeurde vanaf het moment dat ik even een andere simkaart in mijn mobiel stopte. Toen ik mijn eigen simkaart er weer in deed kon ik opeens niet meer gebeld worden. In een ander forum las ik dat ik ##002# kon bellen om te zien of er wat zou veranderen. Helaas is dit niet het geval. Kunnen jullie mij verder helpen? Het is namelijk belangrijk voor mijn werk om bereikbaar te zijn op mijn mobiele nummer!

Bedankt alvast!

Groet, Sanderrij
icon

Beste antwoord door Asma 21 June 2017, 14:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Tsja, dat is precies de reden dat ik geen andere sims in mijn toestel wil, al wordt dat een beetje te voorzichtig gezien.


https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-in-ander-toestel-doen-of-niet-doen-34230/index1.html
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sanderrij,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je plotseling niet meer gebeld kunt worden. Ik kan mij goed voorstellen dat dit helemaal niet handig is. :(

Ik denk niet dat je telefoonnummer is doorgeschakeld. Een doorschakeling kun je namelijk niet activeren door je simkaart in een andere telefoon te plaatsen.

Om ervoor te zorgen dat jij je simkaart weer zo snel mogelijk kunt gebruiken, heb ik 'm voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon voor tien minuten uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich namelijk met de juiste instellingen op het netwerk.

Kun je mij laten weten of het lukt zo?

@ Wimj12, bedankt voor je aanvulling!

Groetjes,
Asma
Badge
Hoi Asma! Helaas werkt het nog steeds niet! Ik heb mijn mobiel net 15 minuten uit gezet en ik ben nog steeds niet bereikbaar! Zou het misschien kunnen liggen aan het feit dat ik in het buitenland ben? Ik verwacht het zelf niet omdat ik alle instellingen op mijn account op het buitenland heb gezet!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sander,

Wat onhandig dat het nog steeds niet werkt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je wel service hebt. Je belt en internet namelijk wel vanuit Frankrijk. Wat gebeurt er exact wanneer je gebeld wordt? Krijgt de ander dan meteen je voicemail te horen? Of een bericht over dat je niet bereikbaar bent?

Ik raad je aan om je simkaart even in een ander toestel te stoppen. Kun je dan wel gebeld worden, of lukt het daarmee nog steeds niet? En wat als je een andere simkaart in jouw telefoon stopt? Dit testje is er om uit te vogelen waar de kern van het probleem zich dan precies bevindt.

Laat het mij weten?

Groetjes,
Jihane

Reageer