.

Vraag

Ik heb geen verbinding in België. Wat nu?

  • 1 January 2022
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Ik heb een Xiaomi Mi 10 Lite 6GB/128GB en wat ik ook probeer ik krijg geen verbinding in Belgie ...


5 reacties

Hoi @Phileine80 

We gaan proberen te helpen als klant. Wat heb je allemaal gedaan?

Heb je prepaid of sim only?

Staan de instellingen goed op jouw Mijn Simyo en op je telefoon? Telefoon uit gezet en weer aan? Handmatig netwerk selectie? 

Bellen in en naar het buitenland, internet in het buitenland aangezet?

Roaming aangezet?

https://www.simyo.nl/blog/bellen-en-internetten-in-het-buitenland-hoe-werkt-dat/

Een voorbeeld van toestelhulp.

Hallo,

Ja ik heb alles gedaan maar de verbinding komt gewoon niet tot stand en morgen moet ik alleen terug naar Nederland reizen en dan heb ik mijn telefoon echt wel nodig..

Helpt het als jullie hem resetten?

 

Ik heb een Sim only trouwens

Hallo,

Ja ik heb alles gedaan maar de verbinding komt gewoon niet tot stand en morgen moet ik alleen terug naar Nederland reizen en dan heb ik mijn telefoon echt wel nodig..

Helpt het als jullie hem resetten?

 

Wij kunnen als klant de simkaart niet resetten. Een moderator, medewerker van Simyo kan dat wel en zal zich morgen bij je melden. En idd, vaak doet een reset wonderen.

*Edit*

@Phileine80 maandag zal zich een moderator melden. 

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Phileine80 

Wat rot dat je geen verbinding hebt in België! Als je alle tips van @Friesian gecheckt hebt en hij doet het nog steeds niet, dan mag je mij even een privé bericht sturen via deze link. Dan help ik je via die weg aan de hand van wat persoonlijke gegevens even verder!

Groetjes,

Veerle

Reageer