Hallo,
Ik heb een Samsung S4, en ben al 3 dagen onbereikbaar omdat de samsung S4 de simkaart niet herkent. Dit probleem is bij Simyo bekend, en dus heb ik contact gezocht met de mensen via de WhatsApp, de ene zegt dat het geen probleem is de andere zegt weer dat ze niets kunnen doen.
Ik moet gewoon een dikkere simkaart hebben zodat mijn bedrijf weer bereikbaar is, maar blijkbaar hebben ze maling aan nieuwe klanten die een probleem heeft met de simkaart en zijn te beroerd om een dikkere simkaart te sturen.
Kom op simyo, stuur die dikkere simkaart op en als alles normaal werkt dan hoor je mij niet meer, maar voor nu ik ben WOEST!
Hoe moeilijk kan het zijn een dikkere simkaart te sturen? (En ja de simkaart werkt in een ander toestel, maar dat is niet de bedoeling dat die daar in gaat)
Simkaart is geactiveerd, dus ook dat is het niet.
Een plakbandje werkt ook niet zoals andere dat zouden beweren. Ik moet gewoon een dikkere nieuwe simkaart opgestuurd krijgen (kosteloos). Zo heb ik mijn twijfels aan de juiste klachtafhandeling van Simyo. Simyo los het probleem op en stuur mij binnen 2 dagen een nieuwe DIkkere Simkaart op zodat ik mijn Samsung S4 en de simkaart kan gebruiken zoals dat met T-mobile, Vodafone, KPN, en alle andere providers in het verleden goed werkte.
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk originele reactie