.

Beantwoord

Hoge kosten door internetgebruik, hoe kan dat?

  • 22 June 2020
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Hallo Simyo,

Gister (21 juni), was ik buiten muziek aan het streamen via spotify. Ik heb 4000 mb internet. Mijn simyo app gaf aan dat ik nog 800 mb had, dus muziek streamen zou nog moeten kunnen. Maar ik kreeg een berichtje dat ik 80% van mijn bundel had verbruikt vrij snel al, ik ging wel nog door met muziek streamen, ik kreeg heel snel hierna (na 2 minuten) een sms dat alles op was. Toen ging het ineens heel hard met de kosten, binnen enkele minuten zat ik al op 138 euro buiten bundel kosten. Dit was heel erg schrikken als 17 jarige, want ik let altijd netjes op mijn bundel. Op de app stond dat ik in een hele korte tijd 2000 mb aan internet had gebruikt, terwijl ik eigenlijk alleen muziek zat te streamen, ik heb wel ook foto's laten zien aan mensen vanuit google drive, maar op de app staat dat ik 17x 54mb over mijn bundel ben gegaan en zelfs muziek en foto's bij elkaar zouden niet zoveel moeten kosten.

Ik besef me natuurlijk wel dat het toch mijn eigen schuld is en dat ik beter had moeten opletten.

Mijn vraag is of jullie toch alstublieft (eenmalig) iets aan de hoge kosten zouden kunnen doen?

 

icon

Beste antwoord door Daanvd1701 23 June 2020, 11:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi Simyo,

Het probleem is gelukkig verholpen!

Bedankt voor de supersevice!

Vriendelijke groet,

Daan van Diest

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Daanvd1701,

 

Goed om te lezen dat je al bent geholpen, mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen dan zien we je graag terug op het forum!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer