.

Hoe worden gesprekken en SMS'jes verrekend met mijn belbundel als ik onbeperkt kan SMS'en?


Reputatie 1
Badge

Wat is de verdeling van 200 min sms/bellen


15 reacties

1 minuut staat gelijk aan 1 sms. Dus stel je hebt 50 sms gebruikt dan zijn er nog 150 belminuten. Via mijn Simyo (app) kun je het in de gaten houden. 

Reputatie 1
Badge

Oké, ik heb nu onbeperkt sms erbij genomen, betekent dat, dat er alleen belminuten worden gebruikt van het 200 tegoed?

Reputatie 7

@Yvonnegeijsel Ik kan je (goede) vraag begrijpen. Ik heb het even opgezocht en het volgende gevonden:

Het is handig om te weten dat normaal gesproken één sms telt als één belminuut. Heb je 300 belminuten, dan kun je bijvoorbeeld 150 minuten bellen en 150 sms'jes versturen. Met de Sms Onbeperkt bundel worden sms'jes niet van je belbundel afgehaald. Zo haal je extra voordeel uit je belbundel!

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-graag-onbeperkt-smsen-sim-only-93

Reputatie 7
Badge +6

Ja dat klopt maar als ik me niet vergis kun je voor 1 euro extra per maand onbeperkt nemen.

Reputatie 1
Badge

Hoi, ja dat heb ik onlangs gedaan, betekent dat, dat alleen belminuten worden gebruikt? Van die 200?

Reputatie 1
Badge

Dat is duidelijk, dus voor 1 euro extra (sms onbeperkt) voor mij geen “zorgen” meer!

Reputatie 1
Badge

Hartelijk dank allemaal!😋

Reputatie 7
Badge +6

Dat is duidelijk, dus voor 1 euro extra (sms onbeperkt) voor mij geen “zorgen” meer!
nee ik bedoel onbeperkt bellen en dan sms onbeperkt er af halen

helemaal geen zorgen meer😉

 

Reputatie 7

Ja dat klopt maar als ik me niet vergis kun je voor 1 euro extra per maand onbeperkt nemen.

Dat was dus wat @Yvonnegeijsel aangaf.. :rolling_eyes:

Reputatie 1
Badge

Daar ben ik nog even, ik heb de bundel veranderd van 200 naar 400 sms/belminuten dat is 1 euro meer.  5 euro ipv 4 euro

nu krijg ik een sms met de mededeling dat ik van 100 naar 200 gegaan ben?

@Yvonnegeijsel je hebt tot dusverre reacties gekregen van medeklanten. Morgen reageert een moderator, een medewerker van Simyo. Die kan je gedetailleerd verder helpen. 

Reputatie 7
Badge +6

Ja dat klopt maar als ik me niet vergis kun je voor 1 euro extra per maand onbeperkt nemen.

Dat was dus wat @Yvonnegeijsel aangaf.. :rolling_eyes:bellen bedoelde ik maar dat had ik inmiddels al aangegeven🥱

 

Reputatie 7
Badge +9

nu krijg ik een sms met de mededeling dat ik van 100 naar 200 gegaan ben?

Je hebt mogelijk Simyo Compleet en daarmee worden je bundels verdubbeld. Heb je toevallig vast internet van Telfort/KPN thuis? In dat geval ben dus van 200 (100 verdubbeld) naar 400 (200 verdubbeld) gegaan.

 

Reputatie 1
Badge

Dat klopt, beide zijn bij mij het geval.

kpn en kompleet!
het wordt steeds duidelijker, dank.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Yvonne, 

Zo te zien ben je al helemaal goed geholpen door onze superusers op het forum 😊 thanks guys!

Heb je nog andere vragen? Dan staan we voor je klaar hoor 😃

Groetjes,
Bas

Reageer