.

Beantwoord

Hoe stap ik over van Simyo prepaid naar Simyo sim only?

  • 16 March 2020
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Badge

Forum: ben bijna 80 en kom er niet uit...vorige provider? etc.

Beste Ans,

Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: overstappen van Prepaid naar Sim Only doe je via de Mijn Simyo van je Prepaidnummer.

Op Mijn Simyo kun je de gegevens van je nummerbehoud aanvraag wijzigen. We dienen daarna een nieuwe aanvraag in. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.

Log je voor het eerst in, dan vragen wij je direct de simkaart te activeren. Dit betekent niet dat je abonnement start: je abonnement en bundels starten pas op de dag dat we je huidige nummer overzetten op je Simyo simkaart.

Let op! Wil je afzien van nummerbehoud? Neem dan contact op met onze klantenservice! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het Simyo mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of internetbundel(s) te worden geactiveerd, zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.

Vriendelijke groet,

Het Simyo team

Heb je nog vragen? Kijk dan op onze servicepagina, of stel je vraag op het Simyo Forum of Twitter.

collect?v=1&t=event&tid=UA-2322499-1&cm=email&ec=proces-email&ea=email%20open&ni=1&cm36=1&dp=%2Femail-open%2Fnp_internal_rejected&cs=np&cn=reji&el=reji
 
icon

Beste antwoord door Groentjuh 16 March 2020, 22:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

U probeert geloof ik over te stappen van Simyo prepaid naar Simyo Sim-only. Klopt dat?

In dat geval dient u de stappen, die op deze pagina staan, onder het kopje “Hoe stap ik bij Simyo over van Prepaid naar Sim Only?” te nemen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Anjojans,

 

Het lijkt er inderdaad op dat je probeert over te stappen van prepaid naar sim only binnen Simyo. Jouw nummer is ook al bij ons bekend, ik adviseer je binnen de Mijn Simyo omgeving over te stappen naar Sim Only. Ik heb overigens jouw telefoonnummer uit de post verwijderd, is niet zo handig als deze op openbaar internet staat. 

 

Groetjes,

Daisy

Reageer