.

Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat ik Simyo Compleet kan activeren?

  • 4 November 2020
  • 6 reacties
  • 547 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb al een tijdje Simyo, mijn vrouw is sinds afgelopen maandag om naar Simyo, toch een stuk beter dan de T-Mobile met de verbinding waar het steeds weg viel.

Daardoor ook met de Thuis verbinding overgestapt naar KPN, alle klant voordelen bij de concurrent zouden vervallen en dan ben ik bij KPN met betere spullen wel iets duurder uit, maar met Simyo weer goedkoper voor twee abonnementen, onder de streep zelfde prijs per maand en zelfs iets meer aan data op de mobiel.

Nu zou ik dus Simyo Compleet moeten kunnen aanvragen, hoe lang duurt het voordat de systemen dit gecontroleerd hebben, KPN is actief vanaf 30/10, mijn mobiel al een poosje langer, mijn vrouw haar abonnement sinds 2/11, als het goed is staan de adressen hetzelfde, alleen aan de KPN kant staat er geen postcode bij en er voor gebeld en in hun systemen staat het wel goed.

Ben ik nu te ongeduldig of gaat er toch iets niet helemaal goed.:hugging:

icon

Beste antwoord door Tessanne 4 November 2020, 12:09

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Doornekamp33,

 

Welkom terug op het Simyo forum! 

 

Heel verstandig dat je contact hebt opgenomen! Zo te zien staan de instellingen nu goed en je hebt ook de juiste dingen (adresgegevens) gecontroleerd. Toch zie ik nu nog op jouw aansluiting dat je niet in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Dit kan komen doordat de KPN wellicht nog niet de vernieuwde lijst met adresgegevens heeft aangeleverd. Daarom wil ik aanraden nog even te wachten tot vrijdag. Als ik vrijdag nog steeds op jouw aansluiting zie dat je niet in aanmerking komt, ga ik contact opnemen met onze technische afdeling en de helpdesk van KPN en laat ik jou in dit topic weten wat de uitkomst is van deze acties 

 

Groetjes,

Tessanne 

Goedemiddag @Tessanne , Bedankt voor het welkom terug.

Ik ga het even afwachten, dus toch een beetje te ongeduldig, niet dat ik zelf het extraatje nodig heb maar mijn vrouw straks wel, die heb ik een scherp abonnement gegeven.:grin:

KPN kennende zal dit ongetwijfeld 1 dezer dagen goed komen, ben in ieder geval blij dat jullie er (nog) zijn en naast KPN mogen blijven opereren en niet opgenomen worden in het grote geheel zoals er met Telfort is gebeurt.

Groetjes,

Peter

Reputatie 7
Badge +6

Hi Peter,

 

Het is heel begrijpelijk dat je graag wilt weten wanneer de dubbele bundels actief gaan hoor, dit vind ik niet ongeduldig. :stuck_out_tongue_winking_eye: Het gaat helemaal goedkomen, ik ga voor jullie aan de slag! Dan kunnen jullie als het goed is beide gebruik maken van de dubbele bundels volgende maand. 

Ja wij zullen ook nog wel even op onszelf blijven bestaan hoop ik, al hangt dat natuurlijk altijd af van onze grote baas KPN.:grin:

 

Groetjes,

Tessanne

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Peter,

 

Zojuist heb ik even de aansluiting gecheckt en zie hier op dat jij nu wel Simyo Compleet kan activeren! Dit doe je door in te loggen in de app of op mijn.simyo.nl en daar op de overzichtspagina Simyo Compleet te activeren. 

Dan zullen de dubbele bundels volgende maand ingaan! :blush:

 

Groetjes,

Tessanne 

Goedemorgen @Tessanne ,

Ik denk zal even een update geven dat ik het gisteravond tegen kwam in de App en het geactiveerd heb, zie nu dat jij er ook naar gekeken had, netjes dat je dit hebt gecontroleerd.

Het is nu dus vanaf volgende maand actief, was dus ongeduld van mijn kant, jammer dat KPN een week te laat was met aansluiten anders had het deze maand al ingegaan, maar dat is een eerste wereld probleem, dus eigenlijk niet.:grin:

Bedankt voor de goede zorgen.:wink:

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Peter,

 

Fijn dat het allemaal is opgelost! Mocht je in de toekomst ergens tegen aanlopen dan zien we je graag terug op het Simyo forum!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer