.

Beantwoord

Hoe kom ik aan hoge kosten voor internet?

  • 29 June 2020
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

Beste lezer,

 

Ik log in op Mijn Simyo om voor de vakantie mijn bundel iets uit te breiden en ik schrik mij de blubber…..Er staat een hoge rekening klaar voor internetgebruik buiten de bundel!

Grote bedragen van steeds dezelfde hoeveelheid MB's. Ik snap niet wat er gebeurd is. Ben altijd voorzichtig na de melding dat ik bijna door de bundel heen zit.

Kan hier misschien nog iets aan gedaan worden??

 

Met vriendelijke groet,

Suzanne

icon

Beste antwoord door Bas 29 June 2020, 17:21

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi SuusH, 

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten :disappointed_relieved: Heb je onze waarschuwingen over het hoofd gezien?

Die bedragen zijn wel te verklaren.. Het is namelijk zo dat we je verbruik in pakketjes van maximaal 60MB verwerken. Dus als je 200MB aan internet verbruikt, dan zie je drie regels van 60MB en één regel van 20MB onder elkaar terug. Op die momenten heb je dus gewoon veel internet verbruikt :sweat_smile:

Het is in ieder geval goed om even je toestel na te kijken zodat dit in de toekomst niet nog een keer gebeurt. Bekijk bijvoorbeeld even dit blog over inzicht in je dataverbruik, of deze over het voorkomen van hoge kosten in de toekomst!

We begrijpen dat het niet de bedoeling was om zulke hoge kosten te maken, dus we komen je graag eenmalig tegemoet! Ik zal je even een privéberichtje sturen :blush:

Heb je hier nog vragen over? Let me know!

Groetjes, 
Bas

Wauw! Da's een snelle reactie en prima oplossing :-)

Bedankt!

 

Groet Suzanne

Reputatie 7
Badge +6

Hoi SuusH,

 

Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen dan zien we je graag terug op het forum!

 

Groetjes,

Daisy

Ik heb - voor de telefoon van mijn zoon - precies hetzelfde probleem aan de hand. Kan niet op één of andere manier worden voorkomen dat er buiten de bundel wordt ge-internet? Ik verneem het graag.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Quinten,

 

Welkom op het Simyo forum, wat zuur dat jullie hoge kosten hebben gemaakt.

 

Het is bij Simyo zelf niet mogelijk om een dataplafond in te stellen. Je kan dit bij sommige toestellen wel instellen, je leest er hier meer over. Stuur je mij ook nog even een privéberichtje met het telefoonnummer waar het omgaat met bijbehorende adresgegevens? Dan kijk ik mee naar de gemaakte kosten en wat ik daarin kan betekenen.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer