.

Vraag

Hoe kom ik aan een hoog factuur?

  • 14 January 2023
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Hoi, 

Ik heb dit voor het eerst, voor de nummerbehoud klaar was kreeg ik een tijdelijke nummer waar ik buitenbundel kosten moest betalen, dus had ik die niet gebruikt. Toch kwam ik net achter dat ik een factuur heb gekregen van €180 , en ik had nog eens dat niet gebruikt? Ziet simyo gewoon gebruikers als schapen en haalt er steeds dat wol vanaf om geld te verdienen?!?! Ik wil weten waarom ik bij het eerste gebruik al een te hoge factuur van 180 euro heb gekregen!!!!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lin12,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Als de simkaart al is geactiveerd voordat het nummer is overgezet en de simkaart wordt in een toestel gestopt dan kan het inderdaad voorkomen dat er internet wordt verbruikt zolang het internet op de simkaart aanstaat. Op het tijdelijke nummer zijn de bundels namelijk niet actief en betaal je het buitenbundel tarief van €0,15 per MB. Het is onmogelijk dat er internet wordt verbruik als de simkaart niet in een toestel zou zitten. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lin12,
 Het is vrijwel onmogelijk dat er internet wordt verbruik als de simkaart niet in een toestel zou zitten. 


Groetjes,
Amy

 

Je zegt “vrijwel” onmogelijk. In welke bijzondere situatie kan het gebeuren?

Reputatie 7
Badge +7

@wimj12 Dat staat inderdaad een beetje gek. Het is niet mogelijk. Bericht aangepast 😉.

Reputatie 7
Badge +7

Dat dacht ik al.

Reageer