.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

  • 2 December 2022
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

Goedemorgen,

Ik wil verlengen door gebruik te maken van de nieuwe actie. Maar lukt het niet. Geldt dat actie alleen voor nieuwe klant? De actie is 6 GB €4 onbeperkt bellen €8.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 2 December 2022, 11:05

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7

@Mehari Zit jij nog in je contract? Volgens mij kun je tegenwoordig alleen verlengen na afloop van een contract.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Mehari,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik leg je graag uit hoe dit werkt.

Via Mijn Simyo kun je je abonnement verlengen bij Instellingen> Abonnement> Sim Only verlengen. Hier kun je dan de gewenste bundels en looptijd kiezen. Zodra dit is gelukt, ontvang je meteen een bevestigingsmail. Belangrijk is wel dat je contractvrij bent zoals @RicoK aangeeft, bedankt voor je hulp 😊. Als ik zo op je aansluiting kijk, zie ik dat je wel contractvrij bent. Op deze manier zou het dus moeten lukken!

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Mijn contract is afgelopen. En mag verlengen. Maar lukt het niet te verlangen door gebruik te maken van de actie. Ik krijg de normale prijs te zien.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mehari,

Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend dat je niet de nieuwe bundels te zien krijgt! Probeer je te verlengen via de app of via onze website? Je kan dit het beste doen via Simyo.nl en vervolgens inloggen in jouw Mijn Simyo account. Zodra je bent ingelogd kan je de stappen doornemen die mijn collega eerder aan je doorgaf 😊. Mocht dit niet lukken zou je dan een screenshot kunnen delen van wat jij te zien krijgt? Dan kijken we even met je mee.

Groetjes,
Amy

Hi Amy,

Hier een screenshot. Wat ik te zien krijg. Ik kan niet kiezen.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Mehari,

Bedankt voor je screenshot. Als je klikt op “Sim Only verlengen” kom je in een scherm waar je de bundels en looptijd uit kunt kiezen. Daarna moet je je verlenging 2x bevestigen en dan zou het gelukt moeten zijn.

Laat je even weten of het is gelukt zo?

Groetjes,
Roeqajja

Hi Roeqajja,

Het is gelukt. Dankjewel!  

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Mehari,

Bedankt voor je reactie. Mooi om te lezen dat het is gelukt! 

Fijne avond! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer