.

Beantwoord

Hoe kan ik een nieuw nummerbehoud verzoek indienen met het juiste klantnummer?

  • 28 January 2022
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Hoe kan ik het oplossen. Ik denk dat tientje wil ik wel hebben als ik iemand anders klant maak. Maar nu heb ik een fout gemaakt. Ik heb mijn eigen klantnummer ingevuld ipv het klantnummer van de provider waar mijn vriend nu nog bij is. Van simyo kreeg ik het bericht dat het klantnummer niet klopt en dat ik:

“Op Mijn Simyo kun je de gegevens van je nummerbehoud aanvraag wijzigen. We dienen daarna een nieuwe aanvraag in.”


Ik heb wel al een tijdelijk nummer en inlog gegevens waarmee ik op zijn account kan inloggen. Maar waar moet ik zijn echte klantnummer nu aanpassen. Kan het nergens zien.

icon

Beste antwoord door Veerle 28 January 2022, 14:00

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Kitty1960 

Goed dat je even contact opneemt en welkom op het Forum! 

Ik lees dat je iemand hebt binnengebracht met de Vriendendeal. Heb je ook vragen over die vriendendeal of gaat het puur om de afwijzing van het nummerbehoud van die nieuwe bestelling?

Als je het klantnummer verkeerd opgegeven hebt en je hebt daar al een mail van afwijzing voor gekregen, dan kan ik een nieuw verzoek voor je indienen met het juiste klantnummer. Je mag mij dan even een privé bericht op het forum sturen. Daar kan ik je aan de hand van wat persoonlijke gegevens verder helpen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reputatie 7
Badge +9

Je mag mij dan even een privé bericht op het forum sturen.

Je kunt Veerle een privébericht sturen via deze link.

Reageer