.

Beantwoord

Hoe kan ik data verbruiken als ik dit heb uitgezet?

  • 7 October 2019
  • 18 reacties
  • 550 Bekeken

Badge
Ik heb data uit staan en toch is er een verbruik rond 3.30 uur s nachts.
DiT heb ik vorige maand meerdere keren gehad en is nu weer.
Telefoon staat zowel wifi als data uit....Hoe kan dit ?
icon

Beste antwoord door Daisy 8 October 2019, 13:56

Bekijk originele reactie

18 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Yvonne67,

Welkom op het Simyo forum!

Goed dat je dit even navraagt, ik kan me voorstellen dat je wilt weten hoe het zit.
Ik heb even meegekeken naar de aansluiting maar ik zie dit niet terug, zie je dit in je toestel terug of op Mijn Simyo?

Groetjes,
Daisy
Badge
Hop Daisy
Ik zie het terug op de app van simyo.
Grts yvonne
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Yvonne Wat voor tijd staat er in mijn simyo?... de app heeft namelijk een 12 uur‘s notatie.
Hoi Yvonne Wat voor tijd staat er in mijn simyo?... de app heeft namelijk een 12 uur‘s notatie.

Is dat zo?
Reputatie 7
Badge +6
Oké niet voor iedereen, maar het komt voor😉
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/de-app-heeft-geen-24-uurs-tijdsnotatie-waar-komt-dit-door-42662
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ron,

Dat is waar! Is het bij jou nog steeds zo?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Ron,

Dat is waar! Is het bij jou nog steeds zo?

Groetjes,
Jihane


ja
Ik heb het zelf nooit ervaren. Vandaar dat ik mij dat afvroeg.
Badge
Hoi Ron,
Bij mij is er wel een 24 uurs tijds notatie.
3.34 uur staat er
Reputatie 7
Badge +6
Vreemd dat simyo dit niet ziet.... een moderator gaat nog reageren.
Is het tijd van verbruik of van bijwerken MijnSimyo?

En als het om verbruik gaat, om hoeveel gaat het dan?

Misschien geeft een screenshot duidelijkheid? ( Let op private details)
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Dit probleem is inderdaad bekend bij onze technische afdeling! Het probleem is alleen dat en niet bepaald een lijn te trekken valt bij wie dit voorkomt en bij wie niet. Voor zover ik weet, is het bij een selecte groep klanten.

@Ron H, wat bedoel je precies? 🙂 Met dat een moderator het niet ziet?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6
Hi allemaal,

Dit probleem is inderdaad bekend bij onze technische afdeling! Het probleem is alleen dat en niet bepaald een lijn te trekken valt bij wie dit voorkomt en bij wie niet. Voor zover ik weet, is het bij een selecte groep klanten.

@Ron H, wat bedoel je precies? 🙂 Met dat een moderator het niet ziet?

Groetjes,
Jihane


Ik doel op het verbruik waar het allemaal mee begon in dit topic😁.... en nog niet is opgelost mijns inziens.
Badge
Is het tijd van verbruik of van bijwerken MijnSimyo?

En als het om verbruik gaat, om hoeveel gaat het dan?

Misschien geeft een screenshot duidelijkheid? ( Let op private details)
Badge
Lukt me niet om screenshots te delen
Reputatie 7
Badge +10
Gelijk heb je, Ron! Ik heb die post over het hoofd gezien.

@Yvonne67, mijn excuses voor de late reactie! Ik heb je bericht helemaal niet gezien, sorry! Ik heb nu net je aansluiting weer bekeken en ik zie nog steeds geen verbruik van rond drie uur 's nachts. Wil je me specifiek vertellen om welke data het gaat? Dan kijk ik met jou mee!

Groetjes,
Jihane
Badge
7 oktober 3.34 uur => 11 mb
28 september 3.22 uur => 28 mb
27 september 3.22 uur =>31mb
26 september 4.33 uur => 25 mb
9 september 6.26 uur => 43 mb
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Yvonne67,

Ik zie het inderdaad terug, in principe zou je toestel geen internet moeten gaan gebruiken wanneer je de mobiele data uit hebt gezet. Wellicht heb je het dan toch niet helemaal goed uitgeschakeld? Om echt zeker te weten dat je toestel geen mobiele data verbruikt kun je het beste de optie internet in Mijn Simyo ook uitzetten.

Zo kan Simyo ook zien dat je er alles aan het gedaan om dit te voorkomen, omdat ik net zoals jij wel zie dat er internet wordt verbruikt lijkt er dan toch op dat er iets niet helemaal goed gaat in je toestel.

Groetjes,

Daisy

Reageer