.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik MB's buiten de bundel heb verbruikt terwijl ik onbeperkt internet heb?

  • 14 October 2020
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Voor €10 onbeperkt internet genomen, maar maar na 33 Mb ging ik 'buiten de bundel' en staat mijn tegoed op 0. Ik ben ontevreden, geen internet en geen tegoed meer. 

icon

Beste antwoord door Tessanne 14 October 2020, 10:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi Reginald,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je meteen aan de bel hebt getrokken! Ik heb je aansluiting bekeken en zou je graag uitleggen wat er precies is gebeurd. Bij het verbruik op jouw aansluiting is te zien dat je op 12-10-2020, 01:48:14 afgerond 14,72MB hebt verbruikt. Deze gegevens zijn toen niet direct verwerkt omdat dit altijd even wat tijd nodig heeft. Daarna heb je op 12-10-2020, 07:31:44 een internetbundel gekocht en die ook geactiveerd, vervolgens zijn de gegevens van het eerdere verbruik dezelfde dag om 10:21:04 verwerkt en werd dit van je beltegoed afgetrokken waardoor jouw beltegoed weer uit kwam op €0,-. Vandaar dat het lijkt alsof je internet buiten de bundel hebt verbruikt, maar het is juist zo dat het internet eerder is verbruikt dan dat je de bundel had. 

 

Als je nu het beltegoed opwaardeert, kun je gewoon weer gebruik maken van het internet. 

 

Als je hier nog vragen over hebt dan hoor ik het graag. 

 

Groetjes,

Tessanne 

 

14 oktober, 14.30u. Nog geen internet, ondanks opwaardering beltegoed. 

Reputatie 7
Badge +9

14 oktober, 14.30u. Nog geen internet, ondanks opwaardering beltegoed. 

Soms help het als een blokkering verwijderd is om het toestel eens opnieuw op te starten. Probeer je toestel eens een aantal minuten uit te zetten en daarna weer op te laten starten.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Reginald,

 

Super irritant dat het niet werkt, ik zie wel dat de simkaart weer actief is. Heeft het opnieuw opstarten van het toestel verschil gemaakt?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer