.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik kosten voor internetverbruik krijg na het kopen van een internetbundel?

  • 18 March 2021
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Na uitbreiding tot de internetbundel die direct in zou gaan kreeg ik toch internetkosten. Ik heb op 13 maart de bundel uitgebreid en daarna internet gebruikt. Dat verbruik werd aangemerkt als buiten de bundel verbruik. Pas de volgende dag, 14 maart, ging de bundel in, dus niet conform de regels van het bedrijf. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Bas 18 March 2021, 13:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Bron, 

Welkom op ons forum!

We vinden het erg vervelend dat je verrast bent door de in rekening gebrachte kosten. Ze zijn helaas wel terecht. We leggen je graag uit wat er gebeurd is!

Volgens onze gegevens heb je op 13 maart 2021 om 09:17 uur gebruikgemaakt van mobiel internet. Daarna kocht je op dezelfde dag om 14:57 uur een internetbundel via Mijn Simyo. Je verbruik van die ochtend was op dat moment echter nog niet verwerkt. Dat gebeurde pas om 17:19 uur. Aangezien je op dat moment geen internetbundel had, zijn hiervoor extra kosten in rekening gebracht. We begrijpen dat dat een beetje verwarrend is, maar het klopt echt!

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht 😊

Groetjes, 
Bas

Reageer