.

Beantwoord

Hoe kan het dat contactpersonen steeds verdwijnen uit mijn toestel?

  • 30 January 2020
  • 5 reacties
  • 1795 Bekeken

Badge

Ik heb een Samsung S10+ met een dual sim en sinds kort raak ik contacten en contactgegevens kwijt. Op mijn google account staat alles nog wel goed. Mijn telefoon staat wel ingesteld op mijn Google account. Ik heb daar 176 contacten en in mijn telefoon maar 62. In whatsapp zie ik nog wel veel van de andere nummers maar zonder naamgegevens. Eergisteren is het door een collega weer goed gezet, maar vandaag is het weer mis, het lijkt wel of het synchroniseert met een oudere update of zo. Resetten en aan- en uitzetten werkt ook niet. Wie o wie weet hoe dit kan en kan me helpen dit op te lossen.

 

icon

Beste antwoord door Monkie 8 February 2020, 16:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge

Hoi Bas, ik heb het  volgende gedaan. Op mijn computer, Google account, geklikt op nummer verbergen en op de vraag annuleren of doorgaan op annuleren geklikt en zo kwamen ze weer in beeld op mijn telefoon. Ik weet niet hoe het kan maar heb ze weer gelukkig. Nog bedankt voor je  reageren.

Mvg Monkie 

Reputatie 4
Badge +4

Hallo Monkie,

 

Wat fijn om te horen dat het toch opgelost is! Ik denk dat je toestel nog niet goed ingesteld staat. Zeker omdat je twee simkaarten hebt. Want je kan je nummers namelijk opslaan op je fysieke simkaarten, je Google account of op je toestel. Als je alles hebt opgeslagen in je Google account maar je zoekt je contacten op in je toestel, dan vind je er dus 0.

 

Wil je de volgende keer hier sneller antwoord op? Neem dan contact op met de collega's van Samsung. De contactmogelijkheden vind je hier.

 

Groetjes,

Ouael

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Monkie, 

Wat vervelend dat je contactpersonen steeds automatisch verdwijnen. 

Ik heb persoonlijk niet heel veel verstand van Samsung-toestellen, maar op internet vond ik de volgende dingen: 
 


Kun je me laten weten of iets van het bovenstaande heeft gewerkt? De bronnen zijn trouwens wel in het Engels, I hope you don't mind :wink:

Groetjes,
Bas

Badge

Dank je wel, helaas ik kom geen stap verder, in mijn telefoon staan maar 62 contacten in mijn googleaccount en op de andere accounts geen enkele en op de computer in mijn googleaccount 175. Het lijkt of er ergens iets niet meer goed synchroniseert. Dank je wel voor je reactie.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Monkie, 

Sorry dat ik je persoonlijk niet beter kan helpen :sweat:

@Ray @Groentjuh @Friesian hebben jullie nog ideeën? :grin:

Groetjes,
Bas

Reageer