.

Vraag

Hoe zijn deze hoge kosten mogelijk?

  • 21 November 2022
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Hoe is het mogelijk dat ik vanavond binnen 2 minuten bijna 300 euro heb verbruikt? Ik kreeg een noodmelding. Dit is nog nooit gebeurd. Zit er een bug in het systeem van simyo?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Dorine _San,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik snap dat je hiervan schrikt! Het kan wel eens voorkomen dat je toestel automatisch overschakelt naar het 4G netwerk als dit sterker is dan de Wifi. Dit noemen we ook wel Wifi-assistentie. Het is bij Simyo niet mogelijk om een datalimiet in te stellen, wel kan dit bij sommige Android toestellen worden ingesteld via de instellingen van het toestel zelf. Heb je onze waarschuwing sms'jes voorbij zien komen? Deze zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer en zijn altijd leidend! Wij sturen namelijk altijd 2 waarschuwing sms'jes. 1 bij 80% verbruik en 1 bij 100% verbruik van de internetbundel. Hierin staat vermeldt dat je verder kan internetten met een stabiele Wifi verbinding of dat je extra MB's kan bijkopen via Mijn Simyo. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie word ondernomen betaal je het buitenbundeltarief van €0,15 per MB. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende link met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privé bericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of ik iets voor je kan betekenen wat betreft de kosten. 

Groetjes,
Amy

Reageer