.

Beantwoord

Hoe blijft mijn prepaid simkaart actief in het buitenland?

  • 13 November 2019
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

Ik ga 185 dagen in Brazilië verblijven en heb 2 telefoons met Simyoprepaid. Ik begrijp dat ik een sms moet versturen binnen 180 dagen maar het lukte vorig jaar niet om met de Simyo te bellen en moest toen een Braziliaanse chip kopen. Gelukkig was ik toen binnen 180 dagen terug, dus niks aan de hand. Maar nu zou ik toch graag mijn telefoonnummers behouden of gaat dat niet?

 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 13 November 2019, 16:03

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Er is nog een mogelijkheid om prepaid simkaarten actief te houden buiten bellen, SMSen of internet verbruiken! Dat is namelijk opwaarderen via internet met iDeal. Dan gaat het ook goed. Zou dat wel kunnen?

Nou zeg, dat is een fantastisch idee, bedankt hoor!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Riemer,

 

Wat tof dat je 185 dagen naar Brazilië gaat, super jaloers! Wat ga je daar allemaal doen als ik mag vragen?

 

Wat Groentjuh aangeeft klopt trouwens helemaal, anders zou het misschien een kwestie kunnen zijn van een ander netwerk selecteren op je toestel. Hoe je dat doet, lees je hier. Zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "handmatig een netwerk selecteren". Wellicht is dat ook een oplossing! Thanks Groentjuh voor de reactie.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer