.

Beantwoord

Geldt black friday 2022 korting voor bestaande simyo klanten?

  • 8 November 2022
  • 6 reacties
  • 621 Bekeken

Ik zie dat voor nieuwe klanten black friday aanbiedingen gelden die op mijn simyo niet voor bestaande klanten beschikbaar zijn. Klopt dat? 

 

En voor klanten die ook kpn internet hebben, gelden daar ook niet de dubbele databundels voor?

 

Zo niet, waarom dan niet?

 

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 10 November 2022, 11:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Huidige klanten kunnen precies diezelfde bundels krijgen. Echter kun dat niet meer als voorheen door "Bundels aanpassen", maar dien je jouw abonnement te verlengen (met 2 jaar om hoogste korting op de belbundel te hebben) om die bundels te krijgen. Dat is helaas (zeg ik als mede-klant) nieuw beleid sinds deze zomer. Na het verlengen zit je wel gedurende die looptijd aan de prijzen van die bundels vast, want verlengen tijdens dat het contract nog loopt mag helaas ook al niet.

Simyo compleet geldt ook voor alle klanten, waarbij op het adres van de aansluiting ook een aansluiting voor vast internet actief is van KPN. Let op dat de adresgegevens precies hetzelfde moeten zijn en de privacy instellingen goed staan.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rodo,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Groentjuh al de juiste uitleg aan je heeft gegeven. Ontzettend bedankt hiervoor! 4 maanden voor het einde van je contract kan je de verlenging aanvragen. 

Om Simyo Compleet te activeren moet je hiervoor een pop-up zien in je Mijn Simyo omgeving. Onder het kopje '’Overzicht'’ moet je dan een tabje zien met '’Activeer Simyo Compleet'’. 

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Groetjes,
Amy

Gelukt, dank!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Rodo,

Bedankt voor je reactie. We zijn blij om te lezen dat het is gelukt!

Fijne dag 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Vandaag gebeld met Simyo en gevraagd of ik ook in aanmerking kwam voor de black friday aanbieding, daar kreeg ik het antwoord , Nee dat gaat niet ik kon wel wat gratis data krijgen, maar dat heb ik genoeg, erg jammer dat Simyo zijn vaste klanten niet waardeerd.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @cellus,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt! De informatie die je hierover hebt gekregen klopt niet helemaal, excuses dat dit niet juist naar je is geïnformeerd. Je kan namelijk wel in aanmerking komen voor de nieuwe acties en dus ook voor de black friday actie! Dit kan je 4 maanden voor het einde van je contract aanvragen of als je contractvrij bent per direct. De nieuwe bundels zullen dan de 1e van de volgende maand ingaan. Je kan verlengen met de nieuwe bundels via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. De prijs is afhankelijk van de looptijd die je kiest (maandelijks opzegbaar, 1 jaar contract of 2 jaar contract).

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

 

Reageer