.

Beantwoord

Waarom heb ik geen startpakket ontvangen?

  • 29 November 2021
  • 13 reacties
  • 93 Bekeken

Halo, ik heb geen startpakket ontvangen. Wat kan ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Veerle 29 November 2021, 14:00

Bekijk originele reactie

13 reacties

Hi @010Lashes 

Wanneer heb je de bestelling geplaatst? 

Halo!

Maandag 22 november 2021 heb ik de bestelling geplaatst.

Dan had je hem inderdaad allang moeten hebben. Is ie niet per ongeluk bij je buren afgeleverd? Je zou ook in Je MijnSimyo kunnen kijken of je adres wel klopt. 

Een moderator zal dit ook op moeten pakken voor je, die gaat ook nog reageren. 

Daar gaat Simyo over.. Die lezen dit topic ook en pakken dit z.s.m. op.

Reputatie 7

@010Lashes Omdat @Ray net als jij en ik een klant is, kunnen wij niets hierin betekenen.

@Veerle @Nihad @Daisy Kan een van jullie dit verder oppakken?

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @010Lashes 

Welkom bij Simyo en op het Forum! 

Oh jee, dat kan gebeuren natuurlijk ;) Wij kunnen je opnieuw de benodigdheden sturen. Zou je mij een privé bericht willen sturen via deze link? Daar kan ik je aan de hand van wat gegevens verder helpen.

Ik heb je post met daarin je adres vermeld even verwijderd voor je eigen veiligheid :)

Groetjes,

Veerle

Ik mis enkele berichten in dit topic. Het is nu net of je tegen jezelf zit te praten.. 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @010Lashes,

 

Ben je al verder geholpen door mijn collega Veerle? Ik hoor graag van je als dit niet het geval is 😊.

 

Ik zie enkel maar 1 verwijderd bericht en dat is het bericht waar de klant haar adres in had doorgegeven @Ray.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reputatie 7

@Nihad Zou het optie zijn om in plaats van een bericht te verwijderen deze aan te passen en privacy gevoelige info als een adres en/of telefoonnummer te veranderen in xxxxx?

Je voorgangers deden dit wel altijd wat wel als prettig werd ervaren.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @RicoK,

 

Dat kan zeker :). Dit heb ik laatst ook gedaan voor een andere klant. Ik zal het aan Veerle doorgeven.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reputatie 7

Top! @Nihad 

Hoi @Nihad !

Volgens mij is alles gelukt. Via de link die Veerle gaf heb ik het juiste adres ingevoerd.

bedankt voor het checken!

Reputatie 5
Badge +4

@010Lashes Super! Geen dank en jij bedankt voor het reageren.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer