.

Vraag

Geen service bovenin, wat nu?

  • 28 August 2022
  • 17 reacties
  • 111 Bekeken

Ik heb niet het symio logo bovenin mijn s20 staan.Heb nu 2dagen het abbonnement van symio.

 


17 reacties

Reputatie 7

@Jeanbo Simyo 😉😊. Ik heb ook geen Simyo in mijn telefoon staan. Ik heb daar KPN staan. Wat staat er bij jou?

Hoi ricoK

Er staat helemaal niks bij mij.Ik had voorheen ook kpn en dat stond er wel.

Reputatie 7

@Jeanbo Heb je een telefoon met een notch? Dan moet je even je scherm omlaag trekken. Ik heb een iPhone 13 Pro Max, dus met een notch. Als ik mijn scherm rechtsboven naar beneden trek dan staat daar dan KPN.

Welke telefoon heb je?

Ik heb een samsung s20

Reputatie 7

Kijk eens bij Netwerkinstellingen. Ben je überhaupt verbonden met een mobiel netwerk (van Simyo/KPN)? Zo nee, heb je je simkaart wel geactiveerd?

Ja kpn netwerk!

Reputatie 7

En op de plek waar je gemeend hebt het Simyo logo te moeten zien zie jij nu geen KPN?

Welke provider had je hiervoor? Zag je die naam daar wel staan?

Start sowieso eens je telefoon opnieuw op. Dan wordt alles weer op het netwerk aangemeld .

Hiervoor stond er kpn.

Heb opnieuw opgestart al 2x gedaan.

Ben met symio aan appen sinds gisteren maar duurt lang voor je antwoord krijgt.

 

Reputatie 7

Dan kan ik je niet meer verder op weg helpen denk ik.

Succes.

Erg bedankt voor je hulp.Als het gelukt is laat ik het weten.gr

Hiervoor stond er kpn..

HoiHoi @Jeanbo 

Als er dat stond dan zou ik me er niet verder druk om maken. Dan leest de telefoon de simkaart op die manier. Verder sta je geregistreerd in de administratie van Simyo en dat is een gescheiden administratie t.o.v. KPN. 

Kijk eens of netwerken reset op je telefoon helpt. Dan zal alle andere wifi en Bluetooth dacht ik nog even herstelt moeten worden door jou. 

Hoifriesian.

Resetten word afgeraden want dan gaat veel terug naar fabrieks instellingen.

Aangezien ik niet zoveel kennis heb durf ik dat niet.Maar iig bedankt.

Wanneer je geen esim hebt, waar ik minder mee bekend ben. Dan staat netwerk reset los van een harde reset, terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dit gaat uitsluitend om het opnieuw installeren van de netwerken mobiel, wifi en Bluetooth.

Maar morgen reageert een Simyo medewerker, moderator.

Succes! 

Dank

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jeanbo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen service hebt. Ik wil graag een reset op je simkaart uitvoeren. Hiermee maakt je simkaart opnieuw verbinding met het netwerk. Je kunt mij hier een privébericht voor sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik kijk dan ook gelijk met je mee op je aansluiting.

Bedankt voor de hulp heren! @RicoK & @Friesian 

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7

@Roeqajja Ik vraag me af of @Jeanbo geen service heeft…. Zijn post ging namelijk over het niet worden getoond van de naam van de provider op zijn homescreen. In zijn instellingen wordt namelijk wel getoond dat de TS op het KPN Netwerk zit, maar het wordt niet getoond links- of rechtsbovenaan zijn thuisscherm.

Reageer