.

Beantwoord

Mijn iPhone6 ziet plots geen "aanbieder" meer. Zoekt daar nu ook niet meer naar: "Geen service". Hoe los ik dit op?

  • 19 May 2017
  • 5 reacties
  • 1032 Bekeken

Badge
Plots is er geen "aanbieder" meer. Zoekt daar nu ook niet meer naar: "Geen service". Hoe los ik dit op?
Betreft iphone 6.
icon

Beste antwoord door Ray 22 May 2017, 10:43

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hee Patrickdekort,

Welkom op het Simyo Forum.

Zet je mobiel eens voor 10 minuten uit en daarna aan.
Je mobiel meldt zich dan weer aan op het netwerk en misschien lost dit het probleem op.

Deed dat het ook?
Badge
Neen. Helaas niet. Zou er plots iets mis zijn met mijn simkaart? Hoe ga ik dit snel oplossen? Hou me aanbevolen voor verdere tips.
Badge
Ik meldde vrijdag dat mijn iphone 6 de provider niet kon vinden. zaterdag naar de winkel. Wat blijkt: baseband gecrasht. Ik was de vijfde iphone6 bezitter die dag. Allemaal nadat ze de officiele update van Apple hadden geinstalleerd. Wie weet hier meer van?
Hoi Patrick,

Je opent nu een 2e topic omtrent het zelfde probleem. Het verzoek is dit bij één topic te houden zodat het forum overzichtelijk blijft.

Wat betreft je Baseband crash kan ik je adviseren om een back-up te maken van je telefoon, deze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en mocht het probleem dan niet verholpen zijn om dat naar de verkopende winkel te gaan. Ik mag aannemen dat bugs als gevolg van een update vallen onder garantie.
Badge +7
Hoi Patrickdekort,

Welkom op het Simyo forum :)

Je had twee topics aangemaakt. Zoals je ziet, heb ik beide topics samengevoegd. Zo is het voor iedereen overzichtelijker, en kunnen andere klanten met hetzelfde probleem in chronologische volgorde meelezen.

Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je iPhone ineens geen service meer heeft. Gelukkig heb je in de telefoonwinkel wel de oorzaak gevonden. Ik raad je aan om de tips van Ray op te volgen en je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Als dit niet werkt, kun je het beste contact opnemen met de leverancier van je telefoon.

Even ter controle: als je je simkaart in een andere telefoon stop, werkt hij dan wel?

Groetjes,
Samantha

Reageer