.

Beantwoord

Geen mobiele internet in buitenland. Wat kan ik doen?

  • 4 August 2022
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Ik ben in het buitenland Engeland) en het mobiele internet van mijn stiefmoeder werkt niet. Zij heeft ook een abonnement van Simyo. De roaming is ingeschakeld voor buitenland. Kan iemand mij daar mee helpen?

Groet,

Michiel 

icon

Beste antwoord door Amy 4 August 2022, 14:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Michiel Kuijpers,

Bedankt voor de update. Fijn om te horen dat je internet inmiddels werkend is in het buitenland! 

Groetjes,
Roeqajja 

Badge

Hé Amy,

Hartelijk dank voor de reactie. Het is inmiddels opgelost. Met behulp van een wifi locatie kon ik de Simyo app openen en daar de instellingen gewijzigd naar internet in het buitenland. 

Wat ik wel vreemd vind is dat er een melding verscheen over een verouderde Android versie terwijl de telefoon op Android 12 draait. 

Met vriendelijke groet,

Michiel 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Michiel Kuijpers,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat ze geen internet heeft in het buitenland! Heeft ze ook geprobeerd om handmatig te een netwerk te selecteren? Ze kan even via deze link haar toestel opzoeken. Ze kan dan de stappen volgen die worden aagegeven onder het kopje 'internet handmatig instellen'. Wellicht kun je ook nog onze blog door nemen over Bellen en internetten in het buitenland. Mocht het hierna nog niet lukken wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens van je stiefmoeder. Dan kijk ik even mee.

Groetjes,
Amy

Reageer