.

Beantwoord

Geen internet in het buitenland. Wat kan ik doen?

  • 13 June 2022
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

Hallo,

 

Ik heb geen internet in buitenland, wel bellen/SMS

Ik heb de adviezen gevolgd maar tevergeefs  (roaming aan, instellingen in mysimyo vwb internet NL en buitenland staan aan,  handmatig andere netwerkoperator geselecteerd, nieuw APN  toegangspunt aangemaakt en actief gemaakt, telefoon meerdere keren uit/aan gezet)

Kunnen jullie mijn simkaart 'resetten' want bij mijn vorige telefoon samsung s7 was dit ook de enige oplossing, nu een s10 en het lijkt er opnieuw op dat dit nodig is

 

(Wel erg vervelend dat dit nog steeds niet is opgelost hoor). Binnen NL gaat alles perfect

Dank alvast 

Erik

 

 

 

icon

Beste antwoord door Seren 13 June 2022, 15:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @eekie,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat jouw internet niet werkt in het buitenland ondanks dat je alle stappen hebt doorlopen. Helaas kan het soms gebeuren dat de simkaart geen verbinding kan leggen met het netwerk. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het telefoonnummer waar het om gaat en ter verificatie jouw gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je simkaart zo snel mogelijk een reset krijgt. 

Groetjes,
Seren 

Badge

Hoi Seren, hij is inmiddels algereset door je collega Samantha via whatsapp. Internet werkt nu weer

Dank je!

 

Badge

Nog een vraag:

Ik heb dit probleem elke keer wanneer ik in buitenland ben en sinds ik bij simyo zit. Elke keer is hij gereset en doet hij het weer, maar de volgende buitenlandreis is het weer raak

De periode bij  omvat ook verschillende toestellen

Hoe kan ik dit de volgende keer voorkomen / is er iets met de simkaart?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @eekie,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega en dat ze jouw simkaart heeft kunnen resetten! Het zou kunnen dat je een verouderde simkaart hebt waardoor dit probleem terug blijft komen. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met je 06-nummer en je gegevens? Dan kijk ik hier even naar en stuur ik je eventueel een nieuwe simkaart op als dit nodig is.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer