.

Beantwoord

Hoe zet ik eSIM over op nieuwe telefoon?

  • 19 November 2020
  • 6 reacties
  • 442 Bekeken

Hallo, ik vraag me af of ik mijn huidige simkaart met een eSim op mijn nieuwe iPhone en later voor een reden deze iPhone herstellen of vervangen met een andere versie iPhone, gaat het dus automatisch met het installeren van de zelfde eSim of moet ik een nieuwe fysieke simkaart aanschaffen?

Ik ben bezorgd om een dag of twee afwachten op  de nieuwe simkaart met post ge ontvangen!

icon

Beste antwoord door Scotsman 20 November 2020, 00:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als je huidige simkaart een eSIM is en je gaat je huidige iPhone vervangen door een nieuwe iPhone, dan kun je de eSIM eenvoudig overzetten naar je nieuwe telefoon met de Mijn Simyo app. Je hebt daar geen fysieke simkaart voor nodig. Het activeren van de eSIM gaat heel snel, je moet alleen even wachten op de activeringscode die Simyo naar je oude iPhone stuurt. Zodra je die op je nieuwe iPhone hebt ingetoetst is de eSIM overgezet en kun je die meteen gebruiken. De eSIM op je oude telefoon werkt dan niet meer.

Ah oké begrepen, bedankt voor je uitleg en reactie!

groeten, Galal

Reputatie 7
Badge +6

Hoi G.Sharafkhani,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Fijn dat de uitleg van Scotsman al voldoende is! Let op: De eSIM moet wel geschikt zijn voor de versie van jouw nieuwe iPhone. Dat kun je hier checken. 

 

Bedankt Scotsman! 

 

Alvast een heel fijn weekend!

Groetjes,

Tessanne 

Ik heb een nieuwe telefoon hoe zet ik e sim er op

Reputatie 7

@Vlamix Heb je hier al gekeken, waar je het volgende kunt lezen?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Vlamix,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie op je aansluiting dat het installeren van je eSIM gisteren is gelukt, dat is top!

Heel erg bedankt voor je hulp @RicoK. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer