.

Beantwoord

Hoe kan ik meerdere gesprekken tegelijk aannemen?

  • 13 November 2017
  • 2 reacties
  • 261 Bekeken

Badge
Enkele keren per maand wordt op dit toestel in korte tijd veel gebeld.Doordat mensen zich opgeven voor een activiteit.
Kan ik dit nummer dan tijdelijk ook overzetten op 2 andere toestellen van een ander tel.nr.?
Zodat we het aanmelden op 3 toestellen tegelijk kunnen aannemen en beantwoorden.
In afwachting van uw bericht.
mvg.C De Swart
icon

Beste antwoord door Groentjuh 13 November 2017, 13:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het is niet mogelijk om één telefoonnummer aan meerdere aansluitingen te hangen.

Maar misschien dat diverse doorschakel mogelijkheden het één en ander kunnen oplossen. Mogelijk je met behulp van "Doorschakelen oproepen indien in gesprek" de drukte verspreiden over verschillende toestellen. Let wel op dat je met deze oplossing zodra je wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld naar een door jou opgegeven telefoonnummer, je betaalt voor de kosten vanaf jouw telefoon naar het andere nummer.

Je gegevens staan nu overigens openbaar, dus iedereen kan het telefoonnummer en e-mailadres zien. E-mailadressen en telefoonnummer dienen per privé bericht aan Simyo Moderatoren gestuurd te worden, indien ze daar om vragen.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Kees,

Leuk om een tweede berichtje van je te zien op het Forum! 🙂 Ik snap dat je graag de drukte wat wilt spreiden op je telefoon.

Groentjuh heeft je het antwoord al gegeven zie ik. Je kunt in dit geval verschillende doorschakelingen gebruiken. Via deze link kun je terugvinden hoe je dit via jouw telefoon kunt aanzetten. Heb je hier nog vragen over?

@ Groentjuh, lekker bezig! Bedankt voor je volledige antwoord en het doorgeven van de privacyvoorwaarden van het Forum. :)

Groetjes,
Els

Reageer