.

Vraag

Complimenten aan Simyo en KPN voor de overstap met nummerbehoud

  • 1 December 2022
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Een maand geleden heb ik een abo bij Simyo aangevraagd. Een overstap van KPN naar Simyo, met nummerbehoud. Vandaag is die overstap gerealiseerd.

Ik wil zowel KPN als Simyo bedanken dat die overstap probleemloos is verlopen. Ook kan ik melden dat de info vanuit zowel KPN als Simyo volledig was.

Is allemaal top geregeld zo! 👍

(Ik zal dit bericht dadelijk ook op het forum van KPN plaatsen.)


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heel leuk om ook eens een positief verhaal te lezen op dit forum.

Veel topics gaan immers over mensen die een probleem hebben en niet helemaal gelukkig zijn met de manier waarom Simyo dit oppakt.

Reputatie 7
Badge +6

Zeker leuk om te lezen echter ik hoop dat je op de hoogte bent dat simyo geen plafond hanteert.

het is op dit moment weer aardig prijs🙊

Zeker leuk om te lezen echter ik hoop dat je op de hoogte bent dat simyo geen plafond hanteert.

het is op dit moment weer aardig prijs🙊

Daar ben ik in elk geval wel van op de hoogte en dat is idd een nadeel van Simyo. Ik heb een paar weken geleden al op mijn mobiel een datalimiet ingesteld, om problemen te voorkomen.

Wat ik bizar vind, is dat mensen die veel buitenbundelkosten hebben gehad en daarom contact opnemen met Simyo, dat die (gedeeltelijk) vergoed worden. En dat terwijl het gewoon de voorwaarden van Simyo zijn.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Katana321,

Bedankt voor je bericht. Wat goed om te lezen dat je overstap naar Simyo vlekkeloos is verlopen! Ontzettend attent dat je dit mooie bericht plaatst op ons Forum 😊.

Welkom bij Simyo! 🧡

Groetjes,
Roeqajja

Reageer