.

Beantwoord

beltegoed terugstorten, kan dat?

  • 22 September 2022
  • 8 reacties
  • 266 Bekeken

goedendag,

Mijn vraag is de volgende.

Ik gebruik mijn prepaid sim kaart niet meer, sterker hij zit in een map, dit omdat ik een andere provider heb van mijn werkgever.

Nu is het zo dat er nog โ‚ฌ28,33 beltegoed opstaat kan ik dat terug krijgen, zo ja hoe doe ik dat.

ย 

mvg Bram

icon

Beste antwoord door Roeqajja 23 September 2022, 13:17

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7

@Bram 2ย Voor zover mij bekend worden prepaid tegoeden niet uitbetaald.

Bedankt voor je berichtje, ben er net zelf achter gekomen.

jammer โ‚ฌ 28 kwijt

Reputatie 7
Badge +7

Wellicht kun je het tegoed verkopen aan een andere prepaid klant.

28 Euro beltegoed voor slechts 20 Euro of zoiets.

Reputatie 7
Badge +6

Hoiย @Bram 2,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Als je een andere Prepaid hebt, dan kunnen wij je beltegoed overzetten naar je tweede Prepaid. Mocht je geen andere Prepaid aansluiting bij ons hebben, dan kunnen wij je beltegoed terugstorten naar je rekening. Hiervoor mag je mij een privรฉberichtย sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zet je verzoek dan door naar de desbetreffende afdeling.

Bedankt voor jullie inzet heren @RicoKย en @wimj12! In dit soort gevallen storten wij het beltegoed wel terug op de rekening ๐Ÿ˜Š.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7

@Roeqajjaย Hรฉ, dat is fijn zeg.

Ik hadย de servicepagina nagezocht en oudere forumtopics terug gelezen, waardoor ik reageerde dat een terugstorting niet mogelijk is.ย 

Zou je een link kunnen plaatsen waar dit te vinden is?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @RicoK,

Het klopt inderdaad dat dit voorheen niet mogelijk was. Dit is iets wat wij sinds kort doen. Ik heb hier geen link van kunnen vinden, het is misschienย inderdaad wel handig als wij dit op onze website plaatsen. Ik ga het doorgeven!ย ๐Ÿ˜Š

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7

@Roeqajjaย ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘

Wel een heel erg fijne service!

Reputatie 7

@Roeqajjaย Ik heb dit nog altijd niet op de website geplaatst zien worden.

Reageer