.

Beantwoord

Waarom heb ik geen netwerk?

  • 10 October 2017
  • 9 reacties
  • 137 Bekeken

Badge
Heb pas in het buitenland mijn instellingen aangepast.
Nu heb ik geen netwerk

Toestel al meerdere keren herstart

Wat kan ik ju nog doen?
icon

Beste antwoord door Els 10 October 2017, 15:18

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Instellingen is in de app om in buitenland te bellen en te internetten
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Webmasterab,

Welkom op het forum! Wat onhandig dat je geen netwerk meer hebt! Je wilt natuurlijk wel bereikbaar blijven.

Om je beter te kunnen helpen zou ik graag een wat duidelijker beeld van je probleem krijgen. Waar heb je precies geen netwerk meer? Gaat dit om netwerken in het buitenland of ben je momenteel in Nederland? Kun je helemaal niet meer bellen of gebeld worden of gaat het om een ander probleem? Op je aansluiting zie ik geen gekke dingen staan, voor de zekerheid is de aansluiting gereset. Kun je je telefoon voor vijf minuten uitzetten en daarna testen of je weer met een netwerk kunt verbinden?

Houd je ons op de hoogte? We komen hier zeker uit!

Groetjes,
Els
Badge
Ik heb nu inderdaad na handmatig een netwerk gekozen te hebben internet en telefonie

Ik zit nu in het buitenland.
En gisteren is het me op geen mogelijkheid gelukt.
Toen was ik er ook al.

Ik denk dat de reset geholpen heeft
Super bedankt
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Webmasterab,

Wat fijn dat je nu kunt bellen en internetten! :D

Goed om te horen dat het probleem is opgelost.

Ik wens je alvast een fijn verblijf toe.

Groetjes,
Asma
Ik heb onfeveer hetzelfde probleem.

Ik heb absoluut geen verbinding.
Ik heb geprobeerd handmatig aan een netwerk te verbinden. Ik heb batterij en simkaart uit het otestel gehaald, eem halfuur gewacht, alles weer in elkaar gezet, en weer gewacht op verbinding em jamdmatig geprobeerd te verbinden. Kunnen jullie helpen?
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik ben in het buitenland (Noorwegen) en sinds een paar dagen heb ik geen verbinding.
Roaming staat aan in de telefoon en in Mijnsimyo.
Ik heb geprobeerd handmatig te verbinden.
Ik heb batterij en simkaart uit telefoon gehaald, een halfuur gewacht, de boel weer in elkaar gezet, en gehoopt op verbinding. Opnieuw geprobeerd handmatig te verbinden. Er staan vier streepjes netwerkkwaliteit, maar ook een 'geen toegang" icoontje ernaasr dat duidelijk maakt dat ik daar njets aan heb en toch geen verbinding heb.

Kunnen jullie helpen?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Smouter,

Welkom op 't forum :)

Wat jammer dat je geen netwerk hebt in Noorwegen. Goed dat je al hebt geprobeerd om handmatig een ander netwerk te selecteren. Jammer dat het niet heeft geholpen.

Ik heb je instellingen voor het buitenland gereset. Doe even voor 10 minuten je toestel uit. Kan je dan weer bellen?

Groetjes,
Caspar
Nee, er lijkt helaas nog steeds geen verbinding te zijn. De telefoon is 10 minuten lang uit geweest, ik heb geprobeerd of er verbinding was, en daarna heb ik geprobeerd handmatig te verbinden. Dat heeft allemaal niet gewerkt.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Smouter,

Wat vreemd zeg! Jammer dat het niet heeft geholpen.

Kan je eens je simkaart in een ander toestel proberen? Probeer ook gelijk een andere simkaart in jouw toestel. Kan je me laten weten waar het werkt, en waar niet?

Groetjes,
Caspar

Reageer