.

Beantwoord

Ik sta ingeschreven in het Bel-me-niet-register. Waarom wordt ik alsnog gebeld door een bedrijf?

  • 25 July 2017
  • 3 reacties
  • 2327 Bekeken

Hoe kan het dat ik gebeld wordt door consumenten voordeel terwijl ik in het bel me niet register sta ?
Verkoopt Simyo dan toch mijn naw gegevens ?
icon

Beste antwoord door Samantha 26 July 2017, 13:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Heb je onlangs iets van een online enquête gedaan of ergens je telefoon nummer opgegeven?

Edit: Dit bedrijf lijkt zich niet veel aan te trekken van de regeltjes. https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2016/voordeelinkoop.eu-en-consumenten-voordeel-schrijven-onterecht-geld-af
Ray,
Bedankt voor je reactie. Nee deze telefoon gegevens laat ik nergens achter, ook niet bij online bestellen.
Badge +7
Hoi Jeroentje,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je wordt gebeld door een bedrijf, terwijl je staat ingeschreven in het bel-me-niet-register! Helaas hebben wij hier als Simyo zijnde geen invloed op. Als je staat ingeschreven in het register, moeten bedrijven van te voren in dit register opzoeken of ze jou mogen bellen. Het is niet zo dat je meteen voor deze nummers staat geblokkeerd, wanneer je ingeschreven staat. Dat is namelijk niet wat dit register doet.

Als je toch gebeld bent door een bedrijf, dan houdt dit bedrijf zich blijkbaar niet aan de regels van dit register. Je kunt hierover een klacht indienen bij ConsuWijzer. Kijk voor meer informatie op deze website. Geen zorgen, wij mogen je gegevens niet doorverkopen. Dit doen wij ook niet, dat kan ik je verzekeren.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, bedankt voor je hulp 🙂

Reageer