.

Beantwoord

Kan ik een aparte beltoon instellen voor een telefoonnummer?

  • 4 August 2021
  • 6 reacties
  • 826 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties

Beste, is het mogelijk om voor binnenkomende Simyo gesprekken een andere beltoon in te stellen? Een beltoon die afwijkt van het primaire telefoonnummer?  Op deze manier worden zakelijke en privé bellers gescheiden 👋

icon

Beste antwoord door RicoK 5 August 2021, 10:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Dit kun je zelf instellen in je mobiel, althans ik weet dat dit bij de iPhone kan.

Reputatie 7

@GJA De beltonen op je telefoon hebben echt niets met Simyo te maken.

Zoals @Ron H al aangeeft, in je telefoon kun je voor ieder contact een andere beltoon instellen, zodat je aan de toon al kunt horen wie er belt. Dit kan in iOS, maar ook in Android kan dit.

 

@Ron H @RicoK  dank voor jullie reacties. Ik zie ik moet de vraag iets specificeren: 

De bellers die binnenkomen vanaf e-sim krijgen beltoon A.

De bellers die binnenkomen niet via Simyo krijgen beltoon B. 

Het gaat dus niet om bekende contacten, die kunnen inderdaad een eigen beltoon krijgen. 

Het betreft een iPhone 11 maar deze scheidingsoptie zie ik zo nergens terug.

Enig idee of dit überhaupt mogelijk is?  Grt

Reputatie 7

@GJA Ah, inderdaad, dit is een heel andere vraag dan door ons opgevat ;)

Ik heb even een Google Search gedaan en dat wat jij zou willen zien is niet mogelijk.

Zie bijvoorbeeld hier in de Apple Community en hier bij de Genious Apple Tips.

@RicoK aaah ja daar was ik dus ook al “bang voor”,

Zou een hele waardevolle functie zijn: 2 ringtones voor de aparte (e-)sims ..  directe herkenning van privé versus zakelijke telefoon.  Jammer. Dank voor je hulp!! :v:

Reputatie 6
Badge +6

Hoi GJA,

Welkom op ons forum!

Zoals hierboven al is aangegeven (thanks boys!) is het helaas niet mogelijk om op je toestel een aparte beltoon in te stellen voor alle gesprekken die binnenkomen op de eSIM. Je zou denken dat het wel mogelijk is, maar helaas! Dat is ook niet echt iets waar wij je bij kunnen helpen, aangezien je voor deze functionaliteit afhankelijk bent van Apple. Je zou het als idee kunnen opperen daar, misschien dat ze er dan iets mee doen!

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen? Let us know 😇

Groetjes,
Bas

Reageer