.

Beantwoord

Annulering niet doorgevoerd?

  • 28 March 2021
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Geachte heer/mevrouw, 

Heb bij jullie een sim-only bestelling met nummerbehoud geannuleerd. Zou hier nog bericht over ontvangen.

Annuleringsmail

Je hebt je bestelling geannuleerd via Simyo.nl/annuleren. We hebben je verzoek om de bestelling te annuleren ontvangen. Binnen twee werkdagen ontvang je een reactie van ons.

Echter tot op heden niks ontvangen tot vandaag:

Het is eindelijk zover! Morgen wordt je mobiele nummer XXXX overgezet naar je Simyo simkaart .

In de loop van de dag vervalt je oude simkaart van je oude provider. Je kan dan je simkaart activeren op de Mijn Simyo app, zodat je je Simyo simkaart kan gebruiken. Zodra je ‘Simyo’ bovenin je scherm ziet verschijnen weet je zeker dat je verbinding hebt met ons netwerk. Je kan aan de slag met je Simyo bundels!

Is de annulering bij jullie wel binnengekomen?

Mvg,

Coen

icon

Beste antwoord door Bas 28 March 2021, 17:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Coen, 

Goed dat je even contact met ons opneemt!

Ik kan hier niets van een annulering terugvinden… Wanneer heb je je bestelling volgens jou geannuleerd? 

Het annuleren van een aanvraag nummerbehoud kan hooguit twee werkdagen voor de datum dat je overstapt. Dat is nu dus al niet meer mogelijk, aangezien je nummer morgen door ons wordt overgenomen van je huidige provider. Ik adviseer je dan ook om morgen een nieuwe bestelling te plaatsen bij je huidige provider zodat zij het nummer weer zo snel mogelijk van ons kunnen overnemen. 

Kun je mij een privébericht sturen (KLIK) als je dat gedaan hebt? 

Hoor het graag van je!

Groetjes,
Bas

Reageer