.

Beantwoord

Afgesloten om administratieve redenen. Wat zijn de vervolg stappen?

  • 16 May 2022
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Hallo, ik heb een prepaid simkaart.

Als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat ik “om administratieve reden ben afgesloten”.

Ik heb voldoende beltegoed.

Wat is er aan de hand?

 

icon

Beste antwoord door Nihad 17 May 2022, 13:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Krullebol,

 

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je deze melding te horen krijgt tijdens het bellen. Ik heb wat meer gegevens nodig om mee te kijken naar de aansluiting. Kun je mij een privé bericht sturen met daarin jouw volledige naam, telefoonnummer, adres, en email adres? 

 

Ik kijk dan gelijk even mee.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reputatie 3
Badge +1

Toevallig zes maanden niet gebeld?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Het ging om een netwerkblokkade, deze is middels een reset verholpen! 

Groetjes,
Seren

Reputatie 3
Badge +1

Wat is een netwerkblokkade precies?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Een netwerkblokkade wilt zeggen dat er iets op het netwerk niet helemaal lekker loopt zoals het hoort. Simyo registreert een bepaalde setting. Laten we zeggen internetoptie (aan). Dit zal dan doorgespeeld worden naar het netwerk en op het netwerk ook dezelfde setting (aan) hebben. Soms is de communicatie tussen de instellingen bij ons en op het netwerk niet synchroon. Dan staat de optie uit bij ons maar op het netwerk aan, of andersom. Dit kunnen wij dan oplossen door bijvoorbeeld een reset, zoals in de situatie hierboven 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer