.

Beantwoord

Kan ik een aanbetaling doen op de factuur van de huidige maand?

  • 24 October 2022
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag een aanbetaling doen op de factuur van de huidige maand.Dit om de SIM kaart blokkade eraf te krijgen. Ik kan in Mijn Simyo dit echter niet doen. Ik zie veel soortgelijke vragen hierover, maar nooit de echte oplossing: hoe maakt Simyo betalen makkelijker? Dit forum moeten gebruiken voor zo iets simpels moet toch niet nodig zijn, Simyo? Dat kan (en moet) veel beter! 
Graag jullie oplossing, en graag zo dat andere lezers er ook direct wat aan hebben. Dank.

 

icon

Beste antwoord door Amy 25 October 2022, 13:48

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @LakeRoad,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even navraagt! Dit zou aangegeven moeten worden zodra je bent ingelogd in Mijn Simyo (dit kan niet via de app!). Dit kan je doen via Mijn Simyo → Overzicht. Ook krijg je een mail van ons met informatie over het hoogverbruik. Hierin staat een link die je direct doorstuurt naar de juiste pagina waar je de aanbetaling kan doen. Mocht dit niet lukken zou je dan een screenshot kunnen delen van de pagina '’overzicht'’ van de website versie? Dan kan ik even meekijken met wat je te zien krijgt.

Groetjes,
Amy

Reageer