Op dit forum kom ik veel berichten tegen van mensen die in hele korte tijd heel veel data hebben gebruikt en vanuit Simyo allemaal dezelfde standaard reactie ontvangen.
Vandaag was ik helaas ook het slachtoffer en zou ik binnen 10 minuten 37x 59MB gebruikt hebben. Dit zou gebeurt zijn op zaterdagmiddag tussen 15.31 uur en 15.41 uur. Ik was toen met mijn man in de stad, met mijn telefoon in mijn tas en zat dus niet op mijn telefoon en heb geen gebruik van internet (ook niet op de achtergrond, wat Simyo vaak als mogelijke verklaring geeft).Â
Zoals al gemeld weet ik inmiddels dat meerdere Simyo gebruikers dit is overkomen en dat Simyo de enige provider is die dit probleem heeft. Ook ik heb vlak achter elkaar de berichtjes van Simyo ontvangen dat ik respectievelijk op 80% en 100% van mijn gebruik zat. Blijkbaar is dit al jaren gaande bij Simyo en hebben ze het probleem nog niet opgelost.
Inmiddels ben ik afgesloten door Simyo en moet in 326,40 euro betalen (voor 10 minuten internet gebruik), terwijl ik normaal gesproken 9,76 euro per maand betaal en nooit over mijn bundel heen ga.
Is er iemand die mij kan helpen en weet hoe ik dit kan oplossen?
Â