.

Beantwoord

Waarom kan ik UTOPIA niet sms'en om mee te doen?

  • 1 January 2017
  • 2 reacties
  • 313 Bekeken

Badge
Ik kan abbo op utopia sbs6 alleen met een betaal sms je betalen
Moet dan UTOPIA AAN sms,en, dan houden hun 2,50 -af...maar dat kan dus niet met simyo?.
icon

Beste antwoord door Jihane 2 January 2017, 16:57

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Gelukkig nieuw jaar,

Premium SMS-diensten zijn bij Simyo geblokkeerd. Hierdoor kun je Utopia niet op deze wijze betalen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gurpo15,

Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt als je geen gebruik kunt maken van betaalde sms-diensten. Helaas is het met een Sim Only abonnement niet mogelijk om betaalde sms'jes te ontvangen. Je kunt dus wel naar dat nummer sms'en, maar dan merkt de andere kant een blokkade op waardoor zij geen geld kunnen afschrijven. Dit is bij alle Sim Only klanten zo, om te voorkomen dat men bakken aan geld kwijtraakt aan dergelijke diensten. Deze executieve beslissing is over het algemeen goed gebleken, behalve in dit soort specifieke situaties. Sorry!

Je zou alleen gebruik kunnen maken van betaalde sms-diensten als je een Prepaid aansluiting hebt met meer dan € 30,- beltegoed. Als je dat hebt opgewaardeerd, zou je ons een bericht te kunnen sturen met de mededeling dat je graag mee zou willen doen aan zo'n dienst. Dan kunnen wij de functie aanzetten. Maar dit is dus alleen mogelijk bij Prepaid aansluitingen.

Nogmaals mijn excuses!

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

@ Groentjuh, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer