Ik weet niet zeker of ik voor deze vraag bij Simyo aan het juiste adres ben, maar op de website van payinfo.nl staat dat als je contact wilt je dat moet opnemen met je mobiele provider, dus vandaar.
Ik heb (al redelijk lang geleden) via payinfo.nl mijn nummer voor betaalde sms-diensten geblokkeerd, en wilde dat tijdelijk ongedaan maken. Ik kon echter de website van payinfo niet bereiken. Nu, twee dagen later, denk ik, doordat ik online geen dergelijke problemen van anderen tegenkom, dat dit waarschijnlijk niet aan de website van payinfo ligt, maar aan mijn (thuis)netwerk. D.m.v een vpn-verbinding heb ik gemerkt dat dat inderdaad zo is.
Ik heb geen hulp nodig bij het deblokkeren van sms-diensten, maar zou toelichting over waarom mijn externe ip-adres voor de website payinfo (waarschijnlijk) is geblokkeerd zeer appreciëren.
Alvast bedankt voor uw moeite!
Met vriendelijke groet,
Hedde van Heerde
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie