.

Beantwoord

Waarom kan ik payinfo.nl niet bereiken?

  • 28 April 2017
  • 3 reacties
  • 482 Bekeken

Badge
Beste ,
Ik weet niet zeker of ik voor deze vraag bij Simyo aan het juiste adres ben, maar op de website van payinfo.nl staat dat als je contact wilt je dat moet opnemen met je mobiele provider, dus vandaar.

Ik heb (al redelijk lang geleden) via payinfo.nl mijn nummer voor betaalde sms-diensten geblokkeerd, en wilde dat tijdelijk ongedaan maken. Ik kon echter de website van payinfo niet bereiken. Nu, twee dagen later, denk ik, doordat ik online geen dergelijke problemen van anderen tegenkom, dat dit waarschijnlijk niet aan de website van payinfo ligt, maar aan mijn (thuis)netwerk. D.m.v een vpn-verbinding heb ik gemerkt dat dat inderdaad zo is.

Ik heb geen hulp nodig bij het deblokkeren van sms-diensten, maar zou toelichting over waarom mijn externe ip-adres voor de website payinfo (waarschijnlijk) is geblokkeerd zeer appreciëren.

Alvast bedankt voor uw moeite!
Met vriendelijke groet,
Hedde van Heerde
icon

Beste antwoord door Jihane 2 May 2017, 10:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Waarom jouw IP is geblokkeerd kan Simyo waarschijnlijk niet vertellen. Payinfo is geen website van Simyo, maar van stichting "Gedragscodes Mobiele Diensten".
Badge
Zoals ik al zei staan er op de website van payinfo geen contactmogelijkheden vermeld voor contact met de stichting, en daarom hoopte ik er via mijn provider achter te komen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi HeddevH,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er iets mis lijkt te gaan met payinfo.nl! Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen, want wij kunnen je hier niet mee helpen. Payinfo.nl is een onafhankelijke website.

Verder wil ik je er wel op wijzen dat Simyo geen betaalde sms-diensten aanbiedt. Dat komt omdat dergelijke diensten vaak leiden tot ongelofelijke kosten. Met een Sim Only abonnement kun je helemaal geen gebruik maken van betaalde sms-diensten. Bij Prepaid aansluitingen kan dat alleen als je minimaal € 30,- beltegoed hebt, en je ons een berichtje stuurt 🙂 Dan kunnen wij die optie voor je inschakelen.

Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt? Veel succes wel met Payinfo!

@ Groentjuh, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer