.

Beantwoord

Waarom kan ik niet sms'en?

  • 28 April 2016
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Badge
Hoi!

Laatste kreeg ik een mailtje, en daarin stond dat mijn nummer zou vervallen als ik geen sms of uitgaande oproep zou 'plegen'. Maar ik kan geen sms versturen. Er wordt steeds gezegd dat ik geen service heb..

Help?

Alvast bedankt,
Naomi.
icon

Beste antwoord door Angela 29 April 2016, 12:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Naomiiiiixoxo,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je geen sms'je kunt sturen en daarmee je simkaart actief kunt houden. Ik snap dat je dit graag zo snel mogelijk wilt oplossen.

In het systeem vind ik terug dat je geen beltegoed had. Om die reden was het niet mogelijk om te bellen of sms'en. Je hebt ondertussen opgewaardeerd. Alleen dit is al voldoende voor het actief houden van je nummer 🙂 Had je na het opwaarderen van je beltegoed wel weer de mogelijkheid om te bellen en sms'en?

Zo niet, dan hoor ik het ook graag. In dat geval gaan we verder kijken naar een andere oplossing!

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

Erg bedankt voor je reactie!

Mij was bekend dat ik geen beltegoed had, en daarom had ik ook opgewaardeerd. Ik dacht dus dat je persé moest bellen/smsen als je wilde dat je nummer actief bleef. Helemaal prima als dat dus niet nodig is!

Maar nadat ik mijn beltegoed opgewaardeerd had, heb ik proberen te smsen, maar dit blijft het dus niet doen. Er staat dat de sms verstuurt wordt zodra er weer service is.

Wat houdt dat in, en wat kan ik eraan doen?

Groet Naomi.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Naomi,

Graag gedaan natuurlijk!

Nadat je opgewaardeerd hebt, is jouw simkaart weer gedeblokkeerd. Het kan voorkomen dat deze zichzelf niet helemaal juist aanmeldt op het netwerk. Om die reden heb ik dit nu handmatig voor je gedaan. Om deze aanmelding af te ronden, wil ik je vragen om je telefoon uit te zetten en na 15 minuten opnieuw op te starten.

Houd je mij weer op de hoogte?

Groetjes,
Angela

Reageer