.

Beantwoord

Verzonden smsjes komen niet aan. Wat kan ik doen?

  • 26 July 2016
  • 3 reacties
  • 394 Bekeken

Badge
Ik ontvang smsjes. Wanneer ik ze verstuur, worden ze niet ontvangen. In mijn contacten staan zij juist.
icon

Beste antwoord door Angela 27 July 2016, 16:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Riabol,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je wel sms'jes kunt ontvangen maar zelf niet kunt versturen. Laten we dit samen gaan oplossen. Er zijn een aantal oplossingen voor dit probleem. Om het makkelijk te maken en overbelasting aan mijn vingers te voorkomen (;)), hebben wij een topic aangemaakt waarin we tips en tricks geven. Ik wil je vragen om dit topic door te nemen en de opties eens te controleren en uit te proberen.

Uiteraard hoor ik erg graag van je of dit jouw probleem ook heeft opgelost. Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Badge
Bedankt voor je antwoord. Ik heb de topic bekeken en de aanpassing die ik gedaan heb is mijn tel. bij een instelling ingevuld. Evhter nu krijg ik na het vetzenden van een testbericht de melding: niet verzonden, fout 8.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Riabol,

Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt! Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk werkt 't nu wel!

Anders wil ik graag van je weten of je dit probleem ondervindt bij alle nummers of slechts bij enkele telefoonnummers die je probeert te SMS'en. Het kan namelijk zomaar zo zijn dat er een probleem is bij de ontvanger!

Anders raad ik je aan om je simkaart even in een ander toestel te plaatsen en andersom. Op die manier kun je erachter komen of het probleem ligt bij je simkaart of bij je toestel.

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Jihane

Reageer