.

Beantwoord

Kan ik sms'jes aanmaken en verzenden via Mijn Simyo?

  • 16 February 2017
  • 5 reacties
  • 208 Bekeken

Kan ik sms'jes aanmaken en verzenden via Mijn Simyo?
icon

Beste antwoord door Ray 16 February 2017, 17:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Nee, dit is een optie die er al heel lang geleden is uitgehaald.

Daarom vind je hem ook niet op je MijnSimyo pagina.
Jammer, het met tien vingers typen (via mijn desktop of laptop) gaat behoorlijk sneller dan via mijn telefoontje.

Dank je voor je antwoord !
Zoals Ray aangaf kun je niet via Simyo een online sms verzenden, maar weet je dat er alternatieven zijn voor online sms ?
Zoekertje online sms verzenden .
Oké, zoals?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Roman_G.,

Welkom op het Simyo Forum!

Je hebt helemaal gelijk 🙂 Met tien vingers typen gaat vaak sneller dan via een telefoon-toetsenbordje. Heel begrijpelijk dat je dat dan prefereert. Zoals Ray en Friesian gezegd hebben, kun je al een hele tijd niet meer sms'en via Mijn Simyo. Helaas! Friesian heeft wel meteen een Google search voor jou gedaan 😉 Als je op zijn link klikt, vind je allerlei andere diensten die online sms'en wel aanbieden.

Wil je liever gebruik maken van een dienst die wat bekender is? Dan kan ik je Skype bijvoorbeeld aanraden. Via Skype kun je (tegen tarieven) ook sms'en via de computer. Ook kun je Web Whatsapp gebruiken. Dat zijn dan geen sms'jes maar Whatsapp-berichten, maar dat is wel helemaal gratis. Heb je Whatsapp geïnstalleerd op je telefoon? Dan kun je surfen naar web.whatsapp.com. Dan kun je op je telefoon Whatsapp openen en via Instellingen (in Whatsapp) te gaan naar 'Whatsapp Web'. Je scant dan met je telefoon de code die je op je computerscherm ziet staan, en voilà! Je kunt dan lekker Whatsappen op je computer.

Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?

@ Ray en Friesian, dank voor alle hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer